نحوه دانلود ویدیوهای یوتیوب در آیفون و آیپد

    کد خبر :998774
یوتیوب

برکسی پوشیده نیست که این روزها یوتیوب به پلتفرم تماشا محتوا بزرگ برای مردمان در سراسر جهان تبدیل شده است. یک پلتفرم محتوای ویدئویی که چندین سال از تاسیس آن می‌گذرد و به سرعت رشد کرد.

بازتاب-بسیاری از افراد ممکن است داردی تبلت آیپد یا گوشی آیفون اپل باشند و بخواهند ویدئوهای کاربردی یوتیوب را دانلود کنند. بنابراین نیاز است تا راه حل دانلود را فراگرفت و بتوان به سادگی ویدئو موردنظر را دانلود و ذخیره کرد.

در این مطلب قصد داریم نحوه دانلود ویدئوهای یوتیوب را در گوشی آیفون یا تبلت آیپد یادگیریم.

مراحل زیر را دنبال کنید. ما شما را در هر مرحله از دانلود ویدیوهای YouTube راهنمایی می‌کنیم. این به شما امکان می‌دهد با استفاده از YouTube Premium ویدیوهای مورد علاقه خود را در iPhone یا iPad خود ذخیره کنید.

مرحله 1: برنامه YouTube را در iOS باز کنید

 یوتیوب

با باز کردن برنامه YouTube در iPhone یا iPad خود شروع کنید. اگر هنوز آن را ندارید، می‌توانید آن را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

مرحله 2: ویدیویی را که می‌خواهید در دستگاه iOS خود دانلود کنید، پیدا و روی آن ضربه بزنید

در مرحله بعد، از ویژگی جستجو برای یافتن ویدیوی مورد نظر برای دانلود استفاده کنید. هنگامی که ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کردید، به سادگی روی آن ضربه زده تا صفحه ویدیو باز شود.

مرحله 3: روی دکمه دانلود ضربه بزنید

در صفحه ویدیو، دکمه دانلود را در زیر ویدیو خواهید دید. شبیه یک فلش رو به پایین است. روی این دکمه ضربه بزنید تا دانلود شروع شود.

 قبل از شروع دانلود می‌توانید کیفیت ویدیو را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که ویدیوهای با کیفیت بالاتر از فضای ذخیره سازی بیشتری استفاده خواهند کرد.

چگونه دانلودهای خود را پیدا کنید

بعد از اینکه ویدیوهای YouTube خود را در دستگاه iOS خود دانلود کردید، ممکن است تعجب کنید که آنها کجا ذخیره می شوند. برای یافتن ویدیوهای دانلود شده خود کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: روی بخش Library ضربه بزنید

در منوی پایین برنامه YouTube، دکمه ای با عنوان «کتابخانه» را مشاهده خواهید کرد. روی این دکمه ضربه بزنید تا کتابخانه شخصی YouTube خود را باز کنید.

مرحله 2: به بخش دانلودها بروید

در کتابخانه خود، بخشی با عنوان «دانلودها» پیدا خواهید کرد. اینجا جایی است که تمام ویدیوهای دانلود شده شما ذخیره می شوند. روی این بخش ضربه بزنید و لیستی از تمام ویدیوهایی که دانلود کرده اید را مشاهده خواهید کرد. از اینجا، هر زمان که دوست داشتید، می‌توانید ویدیوهای خود را به‌صورت آفلاین تماشا کنید!

یوتیوب

قوانین و محدودیت های YouTube

شایان ذکر است که شرایط خدمات YouTube بارگیری غیرمجاز محتوا را ممنوع می کند. دانلود اکثر ویدیوهای یوتیوب، به ویژه آنهایی که از حق نسخه برداری محافظت می کنند، مجاز نیست. همیشه به یاد داشته باشید که هنگام دانلود ویدیوهای YouTube از حقوق تولیدکنندگان محتوا پیروی کنید و قوانین و مقررات را دنبال کنید.

وقتی به اشتراک سرویس YouTube Premium ارتقا می‌دهید، دانلود و لذت بردن از ویدیوها به‌صورت آفلاین در هر کجا که هستید بسیار آسان است. YouTube Premium به اشتراک نیاز دارد. با این حال، مزایای بسیاری مانند مشاهده بدون آگهی و دانلود آفلاین را ارائه می دهد. این باعث می شود برای کسانی که به طور مکرر یوتیوب را تماشا می کنند، سرمایه گذاری ارزشمندی باشد.

بنابراین، اگر می‌خواهید برای تعطیلات یا یک رفت‌وآمد طولانی به سفر بروید، ثبت‌نام در YouTube Premium می‌تواند تصمیمی بی‌معنا باشد. از ویدیوهای YouTube مورد علاقه خود به صورت آفلاین، هر زمان و هر کجا که می خواهید لذت ببرید!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید