آیپد تاشو اپل تا اواخر 2024 از راه نخواهد رسید

    کد خبر :971398
آیپد تاشو

طبق شایعات قبل، اپل قصد داشت آیپد تاشویی را برای سال 2024 آماده کند. پیش از این، تصور می‌شد که آیپد تاشو اپل جایگزین سری آی‌پد مینی شود. با این حال، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که آیپد نسل جدید تا اواخر 2024 از راه نخواهد رسید.

بازتاب-تا آن زمان شرکت کوپرتینویی قصد دارد با عرضه آیپد مینی 7 جدید و آیپد تاشو مدل‌های جذابی برای معرفی داشته باشد. مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده صنعت به دلیل پیش‌بینی‌های دقیق درباره عرضه محصولات اپل همیشه اطلاعاتی ارائه کرد.

با این حال، مارک گورمن از بلومبرگ پیش‌بینی‌های خود را به اشتراک گذاشته که اندکی با پیش‌بینی‌های کو در تناقض است. به گفته گورمن، سال 2023 یک سال نوری برای آیپدها خواهد بود و هیچ آیپدی تاشو در کار نیست. او بر این باور است که آیپد پروهای OLED که مدت‌ها انتظارش را داشتیم، در سال 2024 همراه با نسل جدید آیپد مینی و رده پایه معرفی می‌شود.

آیپد تاشو

گزارش‌های گذشته بیان کرده‌اند که دستگاه تاشو 20 اینچی در صورت باز شدن صفحه‌نمایش 20.25 اینچی را ارائه می‌کند. هنگامی که تا شود، سایز صفحه نمایش 15.3 خواهد شد. در این گزارش همچنین آمده که اپل تنها پس از مهندسی پنل‌های OLED در خط تولید خود، دستگاه‌های تاشو را عرضه خواهد کرد. از آنجایی که اپل هنوز نمایشگرهای OLED را در آیپد خود قرار نداده، ممکن است زمان زیادی طول بکشد آیپد تاشویی را شاهد باشیم.

گمان می‌رود که اطلاعات گورمن از طریق منابع نزدیک اپل بدست آمده و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه کوپرتینویی‌ها برای ارائه تبلت تاشو چیست. این نخستین بار نیست که شاهد تبلت تاشو هستیم و پیش از این لنوو و ایسوس محصولی در این زمینه ارائه دادند. پیش بینی شده در سال جاری مدل‌های جدید آیپد با چیپست بروزرسانی شده معرفی شود و خبری از تغییرات بزرگ در طراحی نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید