نسل دهم تبلت اقتصادی آیپد اپل معرفی شد

    کد خبر :947636
آیپد

اپل به تازگی مدل جدیدی از آیپد اقتصادی را برای بازار هند معرفی کرده است. با این حال، نسل جدید آیپد به تنهایی معرفی نشده و شرکت از نسل اول اپل پنسل نیز پشتیبانی کرد. اما، به نظر می رسد یک مشکل عجیب در مورد سازگاری پورت بین این دو محصول وجود دارد.

بازتاب-‌‌برای کسانی که نمی‌دانند، مدل جدید iPad 2022 با درگاه USB نوع C ارائه می‌شود که استاندارد نسل بعدی دستگاه‌های با صفحه نمایش بزرگ است. علاوه بر این، مدل جدید iPad 2022 قیمت پایه 44900 روپیه داشته و به بیش از 10 هزار روپیه مدل قبلی خود است. اگرچه از نظر مشخصات به مدل iPad Air M1 نزدیکتر است. اما متأسفانه، قلم اپل نسل اول فقط از طریق پورت لایتنینگ شارژ می شود. بنابراین، چگونه می توان قلم را با iPad شارژ کرد؟ ساده، آداپتور اپل پنسل USB Type C را خریداری کنید.

نسل دهم تبلت اقتصادی آیپد اپل معرفی شد

از هم‌اکنون، آیپد اقتصادی جدید، علیرغم اینکه نسل کنونی آیپد است، فقط با قلم اپل نسل اول کار می‌کند. با توجه به اینکه سازنده آیفون آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد پرو را برای پشتیبانی از مداد نسل دوم عرضه کرده است، این به‌ویژه عجیب‌تر به نظر می‌رسد. بنابراین، به نظر می‌رسد که این برند جدیدترین نسل جدید iPad اقتصادی را با پورت USB Type C راه‌اندازی کرده است، اما کاربران را به خرید یک آداپتور اختصاصی تشویق می‌کند تا از عملکرد کامل تبلت در هنگام استفاده با قلم استفاده کنند.

طبق توضیحات رسمی، قلم نسل اول با آی‌پد نسل دهم شارژ می‌شود. نوشته شده است: «آداپتور USB-C به Apple Pencil برای جفت‌سازی و شارژ کردن Apple Pencil (نسل اول) با iPad (نسل دهم) لازم است. Apple Pencil شما به یک سر آداپتور و کابل شارژ USB-C از iPad شما به سر دیگر وصل می شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید