اولتیماتوم پلیس به بانک‌های بدحساب در واریز جرائم رانندگی

    کد خبر :586820

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با هشدار به بانک‌ها و سامانه‌های وصول جرائم رانندگی از آنان خواست که مبالغ جرائم رانندگی را بدون تعلل به خزانه واریز کنند.

سردار کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از مرکز تعویض پلاک میثم گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰مرکز تعویض پلاک در کشور فعال است که از ابتدای سال تا پایان تیرماه بیش از یک میلیون نقل و انتقال در آنها ثبت شده است.

وی با بیان اینکه مرکز تعویض پلاک میثم یکی از مراکز شلوغ و پر مراجعه است، گفت: بیش از ۹۵درصد مردم از روند خدمات در این مرکز رضایت داشتند و طی مدت حدود ۵۰ تا ۶۰دقیقه کارشان انجام شده است که البته در تلاشیم این مدت زمان کمتر از این هم بشود.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه به زودی طرح جدیدی برای نقل و انتقال خودرو ارائه خواهد شد، گفت: در همین راستا و با توجه به تاکیدات قانون تلاش بر این خواهد بود که این خدمات را بیشتر به صورت الکترونیکی به مردم ارائه دهیم.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس راهور ناجا همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد مشکل در پرداخت جرائم رانندگی از برخی اپلیکیشن‌ها گفت: در حال حاضر پرداختی‌های جرائم رانندگی از چهار بانک به ۳۲بانک افزایش یافته و به اپلیکیشن‌ها و کدهای دستوری ( USSDها ) هم مجوز داده شده که جرائم را دریافت کنند، اما بخش زیادی از بانک‌ها در پرداخت سریع وصولی ها تعلل می کنند بطوری که بعضا این تاخیرها به بیش از ۵۰ ، ۸۰ و ۱۶۰ساعت رسیده است که در این خصوص به تمامی بانکها و برخی اپلیکیشن‌ها و USSDها اعلام کرده‌ایم که در صورت تاخیر واریزی جرائم به خزانه، از طریق رسانه و جراید به مردم اطلاع رسانی خواهد شد و این بانکها دیگر مجاز به دریافت وصولی جرائم از مردم نیستند.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، هشت تا ۱۰بانک خوش حساب، جرائم واریزی مردم را به موقع به حساب خزانه واریز می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید