اهتزاز پرچم حکیم نظامی در نمایندگی‌های ایران در دنیا

    کد خبر :894709

رییس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی در آیین بزرگداشت این شاعر گفت: پرچم حکیم نظامی شاعر ایرانی و پارسی‌سرا، در کنار پرچم ایران در تمام نمایندگی‌های ایران در سراسر دنیا به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی شامگاه جمعه(۲۰ اسفند) در آیین بزرگداشت حکیم نظامی که در تالار وحدت برگزار شد، گفت: همه نهادها و سازمان‌های مرتبط، همه همکاری خود را به کار بستند تا بزرگداشتی درخور حکیم نظامی برگزار کنیم.

او افزود: از روز ۱۵ اسفندماه با شروعی نیکو در حرم امام رضا(ع) در گنجینه و موزه آستان قدس رضوی، کار این بزرگداشت آغاز شد و پس از آن، همه شهرها میزبان این برنامه بودند.

دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با برپایی همایش‌ها، جلسات و نشست‌های متعدد، به ویژه‌برنامه‌هایی از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، شاهد غنای قابل توجه برنامه‌ها بودیم.

شالویی سپس بیان کرد: امروز پرچم نظامی در کنار پرچم کشورمان در همه نمایندگی‌های وزارت امور خارجه به اهتزاز درآمده است که نشان دهیم او متعلق به ایران است و هیچ کشوری نمی‌تواند درباره این شاعر ادعا داشته باشد. همه دست در دست یکدیگر نسبت به این حکیم نامدار احساس مسئولیت کردند، از این که جمع بزرگی از هنرمندان را در کنار خود داریم، به خود و نام حکیم نظامی می‌بالیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید