انگلستان با کمک هوآوی مدرن‌تر می‌شود

    کد خبر :550471

برای یک شرکت بین‌المللی چیزی بهتر از داشتن شرکایی نیست که در همه حال به تعهدات خود عمل می‌کنند و ثبات را هم برای خود و هم برای شریک خود به ارمغان می‌آورند.

چند روز پیش بیشتر از ۲۰۰ نماینده از شرکای انگلیسی هوآوی در مراسم UK Partner Summit در لندن شرکت کردند. در این مراسم هوآوی از به‌روزرسانی شبکه تامین‌کننده‌ها و شرکای خود خبر داد و از تازه‌ترین عملکرد کسب‌وکار شرکت، استراتژی همکاری و برنامه‌های خود برای بازار انگلستان که یکی از مهم‌ترین بازارها است، پرده برداشت.

تم امسال در هفتمین سال برگزاری این مراسم، «بیایید با هم رشد کنیم» بود. هوآوی این فرصت را غنیمت شمرد تا تعهدش را به انگلستان تکرار کند، استراتژی خود را در قبال برنامه‌های شرکای مختلف بیان کند و درباره بینش خود نسبت به فرصت‌هایی که در انگلستان است، صحبت کند. شرکت‌کننده‌های این نشست شامل تامین‌کننده‌ها، شرکای اکوسیستم، مشتریان کلیدی، تحلیلگران و اصحاب رسانه بودند.

دکتر لیانگ هوآ، رییس هیئت مدیره هوآوی با سخنرانی در این مراسم از دیدگاه‌های خود درباره فرصت‌ها و ترندهای دنیای فناوری اطلاعات (ICT) گفت. او در سخنان خود خاطر نشان کرد که دیجیتالی شدن وارد فاز جدیدی از رشد خودش شده. برای اینکه مزایای اطلاعات، اتصالات و دیجیتال در دسترس همه باشد، «هوآوی نقش مهمی در ارائه ابزارهای هوشمند و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ایفا می‌کند.»

لیانگ هوآ همچنین به تعهد دولت انگلستان برای تبدیل این کشور، به رهبر دنیا در زمینه ۵G و فراهم کردن قابلیت اتصال پرسرعت و قابل اعتماد به شهرها، شهرک‌ها، مناطق روستایی و تامین شبکه‌های تماماً فیبر ملی، اشاره کرد.

لیانگ هوآ اینگونه صحبت‌هایش را ادامه داد: «چیزهای زیادی در این‌باره هست که هوآوی می‌تواند در آن مشارکت کند. ما نقش پیشرو را در زمینه ۵G برعهده داریم. ما در آزمایش ۵G همراه دولت انگلستان بودیم و آماده‌ایم تا از راه‌اندازی تجاری ۵G در انگلستان پشتیبانی کنیم. ما در حال پشتیبانی از تکنولوژی «فیبر تا خانه‌ها» (FTTP) در این کشور هستیم. ما همچنین راه‌حل‌هایی نوآورانه و رقابتی برای اتصال مناطق صعب‌العبور داریم.»

هوآوی از مرکز آموزشی جدیدش در انگلستان رونمایی کرد

در این مراسم، هوآوی از برنامه‌هایش برای افتتاح یک مرکز آموزشی هم خبر داد. هدف این مرکز جدید، که در بیرمنگام واقع شده، توسعه و آموزش مهندسانی است که می‌خواهند از راه‌حل‌ها و تکنولوژی ۵G استفاده کنند. هوآوی با امضای یادداشت تفاهم با چهار شرکت مهندسی انگلیسی که از شرکای کلیدی آن‌ها محسوب می‌شوند، پشتیبانی از توسعه مهارت‌های کارکنان خود را تضمین کرده است. این مرکز توانایی آموزش بیش از ۵۰۰ مهندس را در سال دارد و ماه ژوئن امسال افتتاح خواهد شد.

جری وانگ، مدیرعامل هوآوی انگلستان گفت: «این اجلاس سراسری فرصت خوبی است تا از شما برای زنجیره تامین باارزشمان در اینجا تشکر کنیم. ما به‌خاطر روابط انعطاف‌پذیر و پرباری که در این ۱۸ سال با شرکا و تامین‌کنندگان در انگستان داشته‌ایم، سپاسگذاریم. تخصص، دانش و کیفیت خدمات آن‌ها به هوآوی، برای ارائه خدمات به مشتریانمان در اینجا، اهمیت بسیاری دارد. ما مشتاقیم که رشد و گسترش روابط کلیدی موجود را ادامه دهیم، در حالی‌که می‌خواهیم در آینده زمینه فرصت‌های تازه‌ای را به وجود آوریم».

رابین کانوی، مدیر اجرایی شرکت ARCC گفت: «ما از سال ۲۰۱۵ با هوآوی همکاری می‌کنیم و به دستاوردهایی که در این مدت با کمک یکدیگر به دست آورده‌ایم، بسیار افتخار می‌کنیم. همانطور که هوآوی به رشدش در انگلستان ادامه می‌دهد، ما برای ایفای نقش کلیدی در کمک به آن‌ها برای دستیابی به اهدافشان، هیجان‌زده‌ایم».

در طول این رویداد، پیت کالینگز از Oxford Economics گزارشی از تاثیر اقتصادی هوآوی در انگلستان منتشر کرد. این گزارش که با همکاری هوآوی و Oxford Economics تهیه شده، از سهم برجسته هوآوی در اقتصاد انگلستان خبر داد؛ سهمی که از طریق سرمایه‌گذاری، ایجاد شغل و اعانه‌ای که این شرکت چینی به خزانه انگستان می‌دهد، ایجاد شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید