انفجار در کارگاه تولید اسپری یک کشته بر جای گذاشت

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۰
    کد خبر :630340

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در حادثه انفجار یک کارگاه تولید اسپری تمیز کننده یک کارگر تا این لحظه فوت کرده است.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ، درخصوص حادثه انفجاز در شرق تهران گفت: در ساعت 11:56 انفجار در کارگاه تولیدی به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد.

 

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش نشانی از 3 ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند که مشخص شد در محله خاوران در منطقه قاسم آباد یک کارگاه تولیدی دچار انفجار شده است.

 

ملکی گفت: این کارگاه 80 متری در زیر زمین واقع شده بود که یک مغازه کوچک روی آن وجود داشت و با یک راه پله ورودی به محلی برای تولید و نگهداری اسپری‌های تمیز کننده لاستیک و داشبورد خودرو تبدیل شده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: شواهد نشان دهنده آن بود که در این کارگاه انفجار شدیدی رخ داده است و همین امر باعث شده بود که درها و شیشه‌ها تخریب شده بود.

 

وی ادامه داد: سیلندرهای گاز مایع در مقادیر و ابعاد مختلف در این محل وجود داشت و به گفته برخی از همسایه‌ها دو کارگر در این کارگاه مشغول کار بودند.

 

ملکی گفت: بلافاصله اطفای حریق و جستجو برای یافتن کارگران ادامه داشت تا اینکه اولین کارگر که مصدوم شده بود از میان شعله‌ها نجات یافت و به بیرون منتقل شد.

 

به گزارش فارس،سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: همچنان کار اطفای حریق ادامه داشت تا اینکه نفر دوم هم شناسایی شده و خارج شد اما مشخص شد در همان لحظات اولیه فوت کرده است.

 

وی گفت: در حال حاضر ایمن سازی محل حادثه در حال انجام است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید