انتقال ناموفق یک کیلوگرم تریاک با مترو

  • حوادث
  • جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
    کد خبر :584190

رئیس پلیس متروی تهران از دستگیر شدن فردی که قصد داشت یک کیلوگرم تریاک را از طریق مترو انتقال دهد، خبر داد.

سرهنگ علی راقی درباره دستگیر شدن این فرد اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه روز گذشته ماموران انتظامی در ایستگاه صادقیه تهران مستقر بودند که مشاهده کردند فردی به همراه دو عدد پلاستیک مشکوک و یک دوچرخه مناسب سنین کودکان در حال تردد است. ماموران که به او مشکوک شده بودند نزدش رفتند و سوالاتی را از او پرسیدند اما این فرد پاسخ‌های مشکوکی داد.

وی با بیان اینکه ماموران وی را به دفتر پلیس مستقر در ایستگاه منتقل کردند، گفت: وی در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد که مقداری شیره تریاک به همراه خود دارد که برای مصرف شخصی از آن استفاده می‌کند اما دو پاکت آبمیوه هم همراه وی بود که به‌صورت مشکوکی بسته بندی شده بود بنابراین ماموران دو پاکت آبمیوه را هم باز کردند و متوجه شدند که داخل این پاکت‌ها نیز موادمخدر تریاک جاسازی شده است.

رئیس پلیس مترو تهران در ادامه وزن این مقدار مواد مخدر تریاک را حدود یک کیلوگرم اعلام و اظهارکرد: با بررسی‌های دقیق مشخص شد حدود یک کیلوگرم تریاک داخل این پاکت‌های آبمیوه به‌صورت حرفه‌ای جاسازی شده است. این فرد به ماموران گفته است که در یکی از استان‌های جنوب کشور کار می‌کند و این مواد برای مصرف شخصی خودش است.

به گزارش ایسنا ،بر اساس اعلام پلیس و به گفته وی به دلیل اینکه به نظر می‌رسد این فرد فروشنده مواد مخدر باشد، تحقیقات تکمیلی در زمینه مواد مخدر کشف شده و محل تهیه و توزیع این مواد در دستور کار پلیس قرار گرفته است همچنین پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به همراه متهم به دادسرای منتقل شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید