انتصاب مدیران کل دفتر صنایع معدنی فلزی و غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت

    کد خبر :18972

وزیر صنعت، معدن وتجارت با صدور احکامی جداگانه « میکایل عظیمی » را به سمت مدیر کل دفتر صنایع معدنی فلزی و « سیف الله امیری » را به سمت مدیر کل دفتر صنایع معدنی غیر فلزی » منصوب کرد.

نعمت زاده این احکام را با عنایت به تعهد ، تجارب  مدیران مذکور  و بنا به پیشنهاد معاون امور معادن وصنایع معدنی صادر کرده است.

وی در متن حکم  مدیر کل دفتر صنایع معدنی فلزی تصریح کرده است : نظر به اهمیت بخش صنایع معدنی فلزی در اقتصاد کشور و جایگاه ویژه آن در اقتصاد مقاومتی ، مقتضی است ضمن برنامه ریزی لازم برای رونق بخشیدن و حداکثر بهره برداری از صنایع موجود و آتی، حداکثر تلاش خود را در راستای ارتقای صنایع معدنی فلزی کشور معمول دارید.

همچنین به موازات ایفای وظایف اصلی دفتر صنایع معدنی فلزی ؛ اهتمام ویژه در رشد کمی و کیفی تولیدات و محصولات  صنعتی و صادرات آنها باارزش افزوده  بیشتر مورد انتظار است.

وزیر صنعت، معدن تجارت در متن حکم مدیر کل دفتر صنایع معدنی غیر فلزی نیز آورده است: نظر به اهمیت بخش صنایع معدنی غیر فلزی و جایگاه ویژه آن در اقتصاد مقاومتی ، مقتضی است ضمن برنامه ریزی لازم برای رونق تولید و صادرات و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در بخش ؛ حداکثر تلاش خود را در راستای ارتقای صنایع معدنی غیر فلزی کشور معمول دارید.

همچنین به موازات ایفای وظایف اصلی دفتر صنایع معدنی غیر فلزی ؛ اهتمام ویژه در رشد کمی و کیفی تولیدات و ایجاد ارزش افزوده هرچه بیشتر در این چرخه مورد انتظار است.

گفتنی است مدیران کل ذکر شده قبلا سرپرست دفاتر مذکور بوده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید