انتشار گاز “تینر” ۲ نقاش را بی‌هوش کرد + تصاویر

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۰۸
    کد خبر :143190

دو نقاش هنگام رنگ‌آمیزی دیواره داخلی یک منبع ۹ هزار لیتری بر اثر انتشار گاز تینر دچار مسمومیت شده و کاملاً بی‌رمق داخل منبع قرار گرفتند.

به گزارش پویا؛ ساعت 14:30 روز گذشته در پی تماس ساکنان یک مجتمع مسکونی و اعلام حادثه انتشار گاز تینر داخل موتورخانه ساختمان، آتش‌نشانان ایستگاه 64 به همراه گروه امداد و نجات 16 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در خیابان ولنجک، خیابان سیزدهم اعزام شدند.

رامین نایب‌پور؛ رئیس ایستگاه 64 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه همکف (قسمت موتورخانه) یک ساختمان مسکونی 12 طبقه، دو کارگر بیست و پنج و سی و پنج ساله مشغول رنگ‌آمیزی دیواره داخلی یک منبع 9 هزار لیتری آب بودند که ناگهان هر دو نفر بر اثر انتشار گاز تینر دچار مسمومیت شده و کاملاً بی‌رمق داخل منبع قرار گرفتند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بی‌درنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص و دستگاه‌های تنفسی خود را به داخل موتورخانه رساندند و پس از تهویه هوای داخل منبع به وسیله دستگاه‌های دمنده، وارد منبع شدند و هر دو نفر را با تلاش فراوان از محل حادثه خارج کردند.

رئیس ایستگاه 64 آتش‌نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی در پایان هر دو کارگر جوان را برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ خوشبختانه در این حادثه با حضور به موقع آتش‌نشانان به کارگران آسیب جدی وارد نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید