انتشار تصویر رندر نسل بعدی داچیا داستر کراس اوور

    کد خبر :986143
داچیا داستر

بی شک یکی از مدل‌های مهم و محبوب داچیا چیزی نیست کراس اوور داستر. با فروش نزدیک به 200 هزار دستگاهی این خودرو اقتصادی کراس اوور، داچیا همیشه به دنبال معرفی مدل جدید آن است.

بازتاب- این مدل نخستین بار سال 2010 راهی بازار اروپا شد و توانست یکی از مدل‌های پرفروش بازار شود. با قیمتی مناسب و امکاناتی قابل توجه، قطعا می‌توان داستر را گزینه‌ای ارزنده دانست. پیشتر این خودروساز رومانیایی تایید کرد که بزودی نسل جدید داستر معرفی خواهد شد. حتی پیشتر تصاویر جاسوسی این مدل هم منتشر شد. اکنون، به لطف Kolesa.ru، تصویر رندر نسل جدید داچیا داستر منتشر شد.

تصاویر رندر براساس عکس‌های جاسوسی ساخته می‌شوند و نمی‌توان آن را یک طرح نهایی دانست. اما همیشه رندرها به مدل نهایی شباهت فاحشی داشتند. طبق تصویر، داستر جدید دارای بدنه عضلانی‌تر بوده و چراغ باریک با جلوپنجره باریک دارد. گلگیرهای پهن چهره جذابی به داستر جدید بخشیدند. دستگیره درب عقب پنهان بوده و روی قاب شیشه قرار گرفته است. در عقب شاهد طراحی متحول شده هستیم که شامل چراغ Y شکل جذاب می‌شود. سیستم تک اگزوز در عقب قابل مشاهده است.

داچیا داستر

اگر طرح نهایی داستر این چنین باشد، با یک مدلی رو به رو هستیم که طراحی آینده‌نگرانه و تهاجمی پیدا کرد.  پیشتر داچیا کانسپت Bigster را معرفی کرد و گویی این خودروساز در طراحی داستر قصد دارد از این مدل الگوبرداری کند. مدل تولیدی Bigster سال 2025 به عنوان یک مدل سگمنت C عرضه خواهد شد. با طول 4.6 متری ابعاد مناسبی دارد و داخل کابین آن نیز بزرگ است.

داستر جدید تحت معماری CMF-B شرکت رنو-نیسان-میتسوبیشی تولید خواهد شد. با وجود این پلتفرم انتظار داریم پیشرانه هیبریدی هم در این مدل شاهد باشیم. انتظار داریم رونمایی در اواخر 2023 صورت گرفته و عرضه سال 2024 باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید