انتشار تصویر رندر شاسی بلند سرکش لکسوس جی‌ایکس 2024

    کد خبر :995337

لکسوس GX فعلی یکی از قدیمی‌ترین خودروهای برند مطرح ژاپنی بوده که هنوز در آمریکای شمالی به فروش می‌رسد. در ابتدا سال 2010 عرضه شد و یک دهه بعد به طور کامل بروزرسانی روی آن صورت گرفت.

بازتاب- اکنون لکسوس در حال آماده شده برای معرفی نسل جدیدی از SUV مورد اشاره بود و دو رندر تازه انتشاریافته، درکی از محصول بعدی لکسوس را ارائه می‌دهند و می‌توان پیش بینی درباره شاسی بلند لوکس آینده داشت.

جی‌ایکس 2024

این تصاویر دیجیتالی از هنرمندان Kolesa.ru بدست آمده است. آنها یک SUV را رندر گرفتند که بالغ‌تر از مدل قبلی به نظر رسیده و دارای زبان طراحی جسورانه‌تر است. با این حال، نسبت‌ها و شکل‌های بدنه اصلی در مقایسه با GX خروجی تقریباً بدون تغییر باقی می‌مانند.

این دو رندر پس از اولین تصاویر تیزر با جی‌ایکس  2024 گرفته شدند. در اوایل این ماه، لکسوس دو عکس از این شاسی بلند به اشتراک گذاشت که چراغ‌های جلو و بخشی از درب صندوق عقب آن را نشان می‌داد. طراحی جدید چراغ‌های جلو با یک چراغ عمودی دیلایت گنجانده شده است و همین امر در مورد نوار LED که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند نیز صدق می‌کند.

جی‌ایکس 2024

متأسفانه، لکسوس اطلاعات زیادی در مورد GX جدید فاش نکرده و تنها شایعات و گمانه زنی‌های اولیه در مورد SUV را در اختیار ما گذاشته است. با این حال، به نظر رسیده اجتناب ناپذیر است که این وسیله نقلیه بر روی پلتفرم بدنه روی قاب GA-F که با جدیدترین تویوتا لندکروزر مشترک است، سوار شود. طبق گزارشی از آگوست 2021، GX خانواده‌ای از موتورهای برقی را دریافت می‌کند که باعث می‌شود حمل‌ونقل خانوادگی لوکس کارآمدتر و پیشرفته‌تر شود.

به عنوان نکته پایانی، لازم به ذکر است که لکسوس در حال بازسازی محدوده SUV خود است. علاوه بر GX جدید، این برند روی TX جدید نیز کار می‌کند که نسخه‌ای زیبا از تویوتا گرند هایلندر به حساب می‌آید. طبق گزارش‌ها، شرکت ژاپنی هر دو آنها را در کارخانه تولید موتور تویوتا ایندیانا خواهد ساخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید