انتشار اطلاعاتی درباره تغییرات آینده توییتر

    کد خبر :966318

ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده است که توییتر به‌زودی تغییراتی را در رابط کاربری خود اعمال می‌کند و در عین حال ویژگی‌های جدیدی را برای این پلتفرم به ارمغان می‌آورد. این مورد توسط میلیاردر معروف از طریق یک توییت به آن اشاره شد.

بازتاب-مدیر عامل و مالک وب سایت میکروبلاگینگ اظهار داشت که تغییرات عمده جدیدی در این پلتفرم ایجاد خواهد شد. ماسک در اواخر این هفته ویژگی جدیدی را ارائه خواهد کرد که به کاربرانش امکان می‌دهد بین توییت‌های توصیه شده و دنبال شده در جدول زمانی خود حرکت کنند. در حالی که مدیر اجرایی این جزئیات را به اشتراک گذاشته، هنوز مشخص نیست که تغییرات واقعاً چه شکلی هستند زیرا هیچ پیش نمایشی از این ویژگی توسط ماسک ارائه نشده است.

توییتر

علاوه بر این، همچنین مشخص نیست که آیا این انحصار برای برنامه‌های تلفن همراه توییتر خواهد بود یا حتی به مشتری وب ارائه می‌شود. ایلان همچنین اظهار داشت که این شرکت حتی در راه اصلاحات اساسی در رابط کاربری خواهد بود. تغییر کلیدی دیگر این است که رابط کاربری اکنون یک دکمه نشانک را در نمای جزئیات توییت قرار می‌دهد. در حالی که نشانه‌گذاری توییت‌ها مدتی است در دسترس بوده، این فرآیند معمولاً چند مرحله دیگر را طی می‌کند.

توییتر این تغییرات رابط‌کاربری را یک هفته پس از ورود ویژگی‌های جدید ارائه خواهد کرد. در نهایت، این شرکت همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ارائه ویژگی مورد انتظار است که به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌های طولانی ایجاد کنند. این ویژگی اوایل ماه آینده به توییتر اضافه خواهد شد. هر چند در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد این موضوع وجود ندارد.

پیش بینی شده توییتر بزودی اطلاعات کافی ارائه دهد. این شبکه اجتماعی در تلاش بوده تا کاربران خود را با تغییرات مدیرعاملی راضی نگه دارد. مشخص نیست تغییر رابط کاربری تا چه سطحی بزرگ خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید