انتشار آپدیت جدید برای تلگرام

    کد خبر :951591
تلگرام

همانطور که در وبلاگ تلگرام گزارش شده، به روز رسانی برای این پیام رسان منتشر شده است که تعدادی ویژگی جدید از جمله امکان پیوست چند نام مستعار به یک حساب کاربری را به طور همزمان به آن اضافه می کند.

بازتاب-‌‌نام کاربری اضافی یک گزینه پولی است. آنها را می توان در پلت فرم حراج Fragment خریداری کرد. نام‌های اضافی با نام‌های اصلی تفاوت دارند زیرا می‌توانند کوتاه‌تر از پنج کاراکتر باشند. در صورت تمایل می توان آنها را فروخت یا غیرفعال کرد.

یکی دیگر از ویژگی های جدید، امکان ایجاد چت در گروه ها (Topics in Group) برای بحث در مورد موضوعات جانبی است. به عنوان مثال، اگر گروهی از طرفداران فیفا برای کنسول ها و رایانه شخصی در یک چت فوتبال ظاهر شوند، مدیر می تواند یک “اتاق” جداگانه در چت برای بحث در مورد بازی های ویدیویی ایجاد کند.

انتشار آپدیت جدید برای تلگرام

کاربران پریمیوم تلگرام نیز پیشرفت های جزئی دریافت کرده اند. به عنوان مثال، اکنون آنها می توانند نه تنها پیام های صوتی، بلکه حلقه های ویدیویی را نیز به متن ترجمه کنند. همچنین، 12 ایموجی جدید برای دارندگان یک اشتراک پولی ظاهر شده است.

این آپدیت چندین پیشرفت زیبایی را برای تلگرام به ارمغان آورد. توسعه دهندگان طرح رنگ تم تیره را در نسخه iOS این پیام رسان اصلاح کرده اند و همچنین به کاربران اندروید اجازه داده اند اندازه فونت را در حالت پیش نمایش پیام تغییر دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید