دانشمندان چینی می خواهند آزمایش جفت گیری میمون ها را در فضا انجام دهند

    کد خبر :951688
میمون

آکادمی علوم چین به ساوت چاینا مورنینگ پست گفت که آنها قصد دارند آزمایشی بر روی جفت گیری موش ها و میمون ها در ایستگاه فضایی تیانگونگ انجام دهند. این در ماژول Wentian، بزرگترین محفظه علمی ایستگاه انجام خواهد شد.

بازتاب-‌‌به گفته دانشمندی که با رسانه ها صحبت کرد، تاکنون تنها دو کابینت در این ماژول وجود دارد که برای آزمایش با جلبک ها، ماهی ها و حلزون ها مناسب هستند، اما می توان آنها را برای گنجاندن موجودات بزرگتر گسترش داد.

با توجه به اینکه موش ها و میمون ها از نظر بیولوژیکی به انسان نزدیک هستند، این به ما امکان می دهد تأثیر بی وزنی و تشعشعات کیهانی را بر انسان ارزیابی کنیم. با این حال، محققان اذعان دارند که با افزایش اندازه حیوانات، آزمایش‌هایی از این نوع دشوارتر می‌شوند. پس از همه، آنها نیاز به تغذیه و دفع زباله دارند.

دانشمندان چینی می خواهند آزمایش جفت گیری میمون ها را در فضا انجام دهند

به گفته دانشمندان، تا کنون تأثیر بی وزنی و تشعشعات کیهانی بر فرآیندهای جفت گیری و توانایی باردار شدن به اندازه کافی مورد مطالعه قرار نگرفته است. و این برای برنامه ریزی ماموریت های طنز طولانی مهم است.

تاکنون آکادمی علوم چین تاریخی برای شروع چنین آزمایشی اعلام نکرده است. در عین حال، از قبل مشخص شده است که چینی ها ایستگاه خود را به طور کامل تکمیل کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید