امیری:وحیدهای بسیاری از پرسپولیس رفتند اما خللی در تیم ایجاد نشد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۹
    کد خبر :316272

عضو تیم ملی فوتبال ایران با تأکید بر اینکه بهترین دوران فوتبالی من در پرسپولیس بوده است، گفت: وحیدهای بسیاری به پرسپولیس آمدند و رفتند اما خللی در موفقیت تیم ایجاد نشد.

وحید امیری ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیلی که از سوی استانداری لرستان تدارک دیده شده بود، با اشاره به اینکه دوست نداشتم اینجا که محیطی برای تیم ملی تدارک دیده شده در مورد مسائل باشگاهی صحبت کنم، اظهار داشت: هرکسی آرزو دارد پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد.

وی با بیان اینکه هر وقت که پیراهن پرسپولیس را می پوشیدم به خاطر تک تک هواداران این تیم بزرگ تلاش می کردم، تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد، به هر شهری که می رفتیم هوادارانی از کودک و جوان و پیرمرد به استقبال تیم پرسپولیس می آمدند و تیم را دوست دارند.

عضو تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه افتخار کردم که پیراهن پرسپولیس را پوشیده ام و بهترین دوران فوتبالی من در این تیم بوده است، افزود: امیدوارم بهترین اتفاق ها رقم بخورد، وحید های بسیاری به پرسپولیس آمدند و رفتند و هیچ خللی در موفقیت های این تیم ایجاد نشده است.

امیری با اشاره به اینکه اگر هم اتفاقی بیافتد دوست دارم به گونه ای باشد که مردم استقبال کنند نه اینکه ناراحت شوند، دنبال خوشحالی مردم هستم، ادامه داد: اما به هر روی هنوز تصمیمی در رابطه با ماندن در پرسپولیس نگرفته ام.

وی با بیان اینکه علیرضا بیرانوند هم با عملکرد خوبی که در جام جهانی داشت، پرچم ایران را بالا برده است، تصریح کرد: علیرضا نیز پیشنهادهایی از ایتالیا، انگلیس و اسپانیا دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید