امیدوارم در تورنمنت مجارستان عملکرد موفقی داشته باشم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
    کد خبر :297266

فرنگی کار وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران گفت: بعد از کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای انتخابی، حالا نوبت به درخشش در تورنمنت مجارستان رسیده است.

یوسف قادریان در حاشیه تمرینات دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه حضور در تورنمنت بین المللی مجارستان اهمیت فراوانی برای او و کادر فنی دارد به خبرنگار مهر گفت: پس از افت و خیزهای فراوان در دو سال گذشته توانستم دوباره با کسب قهرمانی در رقابتهای انتخابی به اردوی تیم ملی دعوت شوم تا به نوعی ناکامی های قبلی را جبران کنم.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی برای رسیدن به ترکیب نهایی اعزامی به بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی، چندین مرحله اردو و چند تورنمنت بین المللی را برای ما در نظر گرفته که تورنمنت مجارستان به عنوان نخستین میدان تدارکاتی بین المللی اوایل تیرماه برگزار می شود. من نیز در ترکیب تیم اعزامی به مجارستان قرار دارم و باید هر چه در توان دارم در این پیکارها به نمایش بگذارم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ آمریکا ادامه داد: هم اکنون در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی هستیم و طبق برنامه بعد از این مرحله از تمرینات تا پایان ماه جاری به مجارستان اعزام می شویم. خوشبختانه شرایط روحی و جسمی من نیز در تمرینات اردویی بسیار مطلوب و امیدوارکننده است، چراکه با مساعدت کادر فنی و حمایت متولیان فدراسیون کشتی توانستم مشکلات شخصی ام را حل و فصل کرده و حالا با روحیه و انگیزه ای مضاعف، فقط بر روی تمرینات تیم ملی تمرکز کنم.

قادریان در پایان با تاکید بر اینکه کشتی‌گیر کم تجربه ای نیست و باید از این فرصت بدست آمده بهترین استفاده را ببرد، گفت: من در شرایطی برای رسیدن به دوینده تیم ملی تلاش و ثانیه شماری می کردم که حضورم در ترکیب تیم ملی مفید باشد و برای کشورم افتخارآفرینی کنم. مطمئنا اینکه فقط به تیم ملی راه یابم و با دست خالی از میادین پیش رو خارج شوم، ارزشی برای من و کادر فنی ندارد و باید در حدو اندازه توقعاتی که از من دارند، کار کنم.

به گزارش مهر، دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ار روز ۱۲ خرداد ماه آغاز شده و تا ۲۲ خردادماه در خانه کشتی تهران پیگری می شود.

همچنین رقابت های بین المللی جایزه بزرگ مجارستان نیز در روزهای ۲ و ۳ تیر در شهر گیور مجارستان برگزار می شود که اسامی فرنگی‌کاران اعزامی به این پیکارها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: محمد فقیری و رضا عباسی
۶۳ کیلوگرم: محسن حاجی پور
۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی و حامد تاب
۷۲ کیلوگرم: علی ارسلان
۸۲ کیلوگرم: یوسف قادریان
۸۷ کیلوگرم: مهدی فلاح
۱۳۰ کیلوگرم: مهدی نوری
سرمربی: علی اشکانی
مربی: مهرزاد اسفندیاری فر
مدیر فنی: احد پازاج

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابتهای اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم ۲ تیر و رقابت های اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم ۳ تیر برگزار می شود.

این رقابتها به عنوان یکی از مسابقات رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید