امکان سوءاستفاده از ماسک‌های دور افتاده وجود ندارد

    کد خبر :732709

بابک مهدی‌آزاد با بیان اینکه تاکنون موردی از بازگرداندن ماسک‌های استفاده شده در همدان مشاهده نشده است، گفت: تمیز کردن، شست‌وشو و بازگرداندن ماسک‌های مصرف شده به چرخه تولید موضوع قابل هضمی نیست و قطعاً ماسک نو و دست دوم قابل تشخیص است.

وی با اشاره به کلیپی که چند روز گذشته در رابطه با بازگرداندن ماسک‌های استفاده شده در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: این فیلم جعلی بود و واقعیت نداشت.

مهدی‌آزاد تصریح کرد: با پیگیری خبرنگار صدا و سیما مشخص شد گودبرداری ساختمانی سبب تخریب ساختمان تولیدی ماسک شده بود و ‌ماسک‌ها را به خاطر محاسبه ضرر و زیان از زیر خاک بیرون می‌آوردند.

وی درباره زباله گردهای مبتلا به کرونا در همدان بیان کرد: آماری از مبتلایان این افراد به کرونا در دست نیست، سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با ضایعاتی‌ها در ارتباط مداوم است و تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا از آن‌ها دریافت نکرده‌ایم.

مهدی‌آزاد با اشاره به اینکه احتمال امکان انتقال کرونا از طریق زباله گردها به گرمخانه‌ها وجود ندارد، گفت: معمولاً بی‌خانمان‌ها به گرمخانه‌ها مراجعه می‌کنند و زباله گردها در این مکان‌ها حضور نمی‌یابند.

به گزارش ایسنا، مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در پایان مطرح کرد: زباله‌ها طبق روال قبل به طور ۲۴ ساعته از سطح شهر جمع آوری و پسماندهای شهری به طور روزانه دفن می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید