سردار مهری عنوان کرد

امسال آخرین سال اجرای ثبت جرائم رانندگی با نرخ فعلی

    کد خبر :388267

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که امسال آخرین سال اجرای مبلغ جریمه‌های فعلی راهنمایی و رانندگی است.

سردار تقی مهری در حاشیه رونمایی از کیت‌های جدید تشخیص مصرف مواد مخدر از سوی رانندگان اعلام کرد: بنابر قانون، رانندگانی که مواد مخدر یا الکل مصرف کرده باشند، گواهینامه‌شان ضبط شده و خودرویشان نیز توقیف می‌شود علاوه بر آن به محاکم قضایی نیز معرفی خواهند شد که این امر در پیشگیری از وقوع این تخلف بسیار موثر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه مصرف مواد الکلی و روانگردان و همچنین مواد مخدر تاثیر زیادی در وقوع تصادفات رانندگی دارد، اظهارکرد: برخورد پلیس با این جرایم نیز سبب می‌شود تا افراد معدود هنجارشکن نتوانند ایمنی و سلامت دیگر شهروندان و کاربران ترافیکی را به خطر بیندازند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره گرداندن حیوانات و گربه‌سانان در داخل خودرو نیز اظهار کرد: حیوانات خانگی باید درون ظرف‌های مخصوصی که برای جابه‌جایی آنها وجود دارد، در شهر جابه‌جا شوند در غیر این صورت در صورت رویت پلیس با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد. چرا که بر اساس قوانین چنین اقدامی تخلف است.

به گزارش ایسنا، سردار مهری درباره بازنگری در جرایم راهنمایی و رانندگی نیز به ایسنا گفت: هر سه سال یک بار در مبلغ جرایم راهنمایی و رانندگی بازنگری می‌شود. این بازنگری در جلساتی با حضور پلیس راهور، وزارت راه، وزارت کشور، وزارت دادگستری و … انجام می‌شود و امسال آخرین سالی است که این مبالغ جریمه اجرا می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید