امروز نخستین تجربه موسوی در والیبال سری آ

    کد خبر :765064

سید محمد موسوی به تازگی به تیم والیبال پیاچنزا ایتالیا پیوسته و به نخستین مدافع میانی ایرانی حاضر در سری آ تبدیل شده است. این بازیکن از چند روز پیش تمرینات خود را با تیم جدیدش آغاز کرده است.

امروز پیاچنزا در هفته دوازدهم سری آ به مصاف راونا می‌رود و موسوی نیز این امکان را خواهد داشت که برای نخستین بار در سری آ بازی کند.

موسوی در تیم جدیدش شماره ۲۱ را بر تن خواهد کرد. این بازیکن علاقه زیادی به شماره ۶ دارد و با وجود اینکه در این فصل پیاچنزا هیچ بازیکنی با این شماره ندارد، مشخص نیست چرا موسوی به سراغ شماره ۲۱ رفته است.

آرون راسل دریافت‌کننده تیم ملی آمریکا، اولگ آنتونوف دریافت‌کننده تیم ملی روسیه، گئورگ گروزر پشت خط زن تیم ملی آلمان، ترور کلونو مدافع میانی تیم ملی فرانسه و میکله بارانوویچ پاسور تیم ملی ایتالیا، ستاره‌های پیاچنزا در این فصل هستند.

به گزارش ایرنا، هدایت این تیم هم بر عهده لورنزو برناردی است. برناردی که عنوان بهترین بازیکن قرن بیستم والیبال جهان را یدک می‌کشد، در سال‌های اخیر چند بار گزینه هدایت تیم ملی ایران بود. زمانی که خولیو ولاسکو از والیبال ایران رفت، به مسوولین فدراسیون توصیه کرد که برناردی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب کنند اما این مربی پیشنهاد ایران را در آن مقطع نپذیرفت و در نهایت نیز اسلوبودان کواچ به این شغل رسید.

پیاچنزا در حال حاضر با ۵ برد و ۱۵ امتیاز از ۱۰ بازی، در رده ششم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید