امتیازات اضافه شده به استقلال کم می شود؟

  • ورزشی
  • شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۴۹
    کد خبر :908338

رسول باختر در گفت‌وگویی در خصوص فایل صوتی منتشر شده مبنی بر فشار برای اعمال رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازیکن خارجی غیر مجاز گل‌گهر اظهار داشت: به فرض اینکه این فایل‌های صوتی درست باشد، باید این نگاه صورت گیرد که محتوا پرونده چگونه خواهد بود. موضوع روشن این است که یک بازیکن خارجی باید شرایط خاص دستورالعمل لیگ برتر فوتبال ایران را داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر انجام چهار بازی ملی برای بازیکن خارجی گل‌گهر اثبات شود، نتیجه این تصمیم تغییر خواهد کرد. اما اگر گل‌گهر نتواند این موضوع را اثبات کند، طبق ماده ۶۱، حکم آن این است که همه دیدارهایی که این بازیکن انجام داده، سه بر صفر به سود حریف خواهد شد.

باختر اظهار داشت: باید مشخص شود که اسناد و مدارک جدید تیم گل‌گهر برای ارائه چه خواهد بود و ممکن است در این اسناد مدارکی باشد که نشان دهد که این بازیکن چهار بازی ملی داشته است. شاید هم به طریقی فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ در آن زمان به این نتیجه نرسیدند. در این صورت امتیازهای کسر شده از گل‌گهر به این تیم برمی‌گردد و امتیازات اضافه شده به تیم استقلال و سپاهان کسر خواهد شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اریک بابو باگناما مهاجم اهل گابن گل‌گهر سیرجان رای به کسر امتیاز این تیم در سه بازی مقابل تیم‌های پیکان، سپاهان و استقلال داد اما حالا خبرهایی مبنی بر بازگشت این رای به گوش می‌رسد.

ایرنا/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید