امتحانات همه پایه های متوسطه دوم در خرداد ۱۴۰۳ نهایی شد

    کد خبر :1048740
امتحانات همه پایه های متوسطه دوم

کاظمی با بیان اینکه در کنکور سال ۱۴۰۴ تاثیر سوابق تحصیلی به ۶۰ درصد می‌رسد، افزود: در کنکور ۱۴۰۴ سوابق تحصیلی پایه‌های یازدهم و دوازهم، ملاک عمل خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات همه پایه‌های تحصیلی متوسطه دوم در خرداد ۱۴۰۳ به‌صورت نهایی برگزار می‌شود.

محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: در کنکور ۱۴۰۳ صرفا سوابق تحصیلی پایه دوازدهم با تاثیر ۵۰ درصدی، ملاک عمل قرار خواهد گرفت و در کنکور سال ۱۴۰۴ تاثیر سوابق تحصیلی با احتساب پایه‌های یازدهم و دوازدهم به ۶۰ درصد می‌رسد.

وی گفت: آزمون‌های نیمسال دوم (خرداد) دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به‌صورت نهایی برگزار می‌شود. ­

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی جاری و در خرداد ۱۴۰۳ در امتحانات شرکت می‌کنند در کنکور سال ۱۴۰۵ در هر ۳ پایه دهم، یازدهم و دوازدهم باید سابقه تحصیلی داشته باشند.

کاظمی با تاکید بر اینکه از امسال باید امتحانات نهایی در هر ۳ پایه تحصیلی برگزار شود، تصریح کرد: ملاک سوابق تحصیلی هم لزوما نتایج امتحانات خرداد است و امتحانات دی و شهریور به عنوان سابقه تحصیلی برای ارسال به سازمان سنجش آموزش کشور، منظور نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، کاظمی با بیان اینکه در کنکور سال ۱۴۰۴ تاثیر سوابق تحصیلی به ۶۰ درصد می‌رسد، افزود: در کنکور ۱۴۰۴ سوابق تحصیلی پایه‌های یازدهم و دوازهم، ملاک عمل خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید