ال جی V40 تین کیو در برابر نسل قبل

    کد خبر :384147

ال‌جی بامداد گذشته از گوشی پرچمدار V40 ThinQ رونمایی کرده است و در این مقاله مقایسه‌ای بین این گوشی با نسل‌های قبل خواهیم داشت.

ال‌جی بامداد گذشته، وی ۴۰ تین‌کیو را با بهره‌مندی از سه دوربین رونمایی کرد. این گوشی اولین ساخته‌ی کره‌ای‌ها با سه دوربین محسوب می‌شود و توانایی زوم سه ‌برابری را در کنار عکس‌های فوق عریض به کاربران می‌دهد. یک لنز فوق عریض با زاویه‌ی دید ۱۰۷ درجه و یک لنز تله‌فوتو ۴۵ درجه‌ای، لنز اصلی ۷۸ درجه‌ای وی ۴۰ را همراهی می‌کنند؛ از این رو، زوم سه برابر در این گوشی ممکن شده است.

ال‌جی، وی ۴۰ را با تمرکز روی دوربین معرفی کرده است؛ اما این گوشی ویژگی‌هایی دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ال‌جی نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED وی ۴۰ تین‌کیو را فول‌ویژن نامیده است که طبق انتظار روزولوشن QHD+ دارد. این نمایشگر به مانند گوشی‌‌های جدید LG دارای یک بریدگی در بخش بالایی است؛ امکان شخصی‌سازی فضای اطراف این بریدگی (ناچ) هنوز هم وجود دارد. نمایشگر وی ۴۰ همانند وی ۳۵ و وی ۳۰ از هر دو استاندارد دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کند. با توجه به مشخصات فنی اعلام‌شده می‌توان انتظار عمکردی خوب همانند نسل‌های گذشته از صدای اسپیکرها و هدفون وی ۴۰ تین‌کیو داشت.

دیدن نام گواهی‌های IP68 و MIL-STD-810G در مشخصات وی ۴۰ چندان عجیب نبود و ال‌جی در نسل‌های قبل نیز چنین قابلیت‌هایی را در سری وی به کار گرفته بود. متاسفانه در بحث نرم‌افزاری، V40 ThinQ با نسخه‌ی هشتم اندروید روانه‌ی بازار خواهد شد و خبری از اندروید پای در زمان عرضه نخواهد بود. همانطور که از یک پرچمدار در سال ۲۰۱۸ انتظار داشتیم، ال‌جی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در وی ۴۰ بهره برده است. ظرفیت باتری نسبت به وی ۳۵ تین‌کیو و وی ۳۰ اس تغییر نکرده است؛ از این رو نباید انتظار شارژدهی بالاتری نسبت به آن‌ها داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید