ال جی ولوت در ایران؛ قیمت و رنگ ‌‌بندی گوشی متفاوت ال‌جی

  • آرشیو
  • شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۴۱
    کد خبر :788868

ال جی ولوت که مدتی است در بازار ایران عرضه شده، طراحی چشم‌نوازی دارد و با رنگ‌بندی متنوع در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

ال جی همواره در تلاش بوده است دستگاه‌هایی بسازد که تفاوت‌های محسوسی با دیگر گوشی‌های بازار دارند. به ‌همین ‌دلیل وقتی ال جی ولوت (LG Velvet) با طراحی چشم‌نواز و چینش جالب دوربین رونمایی شد، چندان متعجب نشدیم. ال جی ولوت را می‌توانیم در دسته‌ی میان‌رده‌هایی قرار بدهیم که فاصله‌ی زیادی با پرچمداران ندارند. این گوشی که از پردازنده‌ی اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می‌کند، مجهز به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچ P-OLED است و ۱۸۰ گرم وزن دارد.

ال جی برای رونمایی از ولوت دست ‌به کار جالبی زد. این شرکت از همان آغاز تمرکز خاصی روی چینش دوربین داشت و می‌گفت دوربین ولوت به ‌گونه‌ای طراحی شده است که جلوه‌ی قطره‌ی بارانِ در حال سقوط را در ذهن تداعی می‌کند. ال جی ولوت با طراحی چشم‌نواز در دسترس مشتریان قرار گرفته و در تلاش است در بازار پرتلاطم موبایل ایران، فروش قابل ‌قبولی تجربه کند.

ال جی ولوت به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 10 عرضه شده است و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به‌ همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌گیرد. ولوت در پنل پشتی از مجموعه‌دوربین سه‌گانه میزبانی می‌کند، دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده. این گوشی در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری و ترکیب زرد و قرمز در دسترس قرار دارد.

شعبه‌ی آمریکای ال جی اکنون ولوت را ازطریق سه اپراتور بزرگ ورایزن، AT&T و تی موبایل به‌ فروش می‌رساند. تمامی این اپراتورها مدل 5G ال جی ولوت را برای فروش گذاشته‌اند. قیمت گوشی در وب‌سایت ورایزن و تی موبایل ۶۰۰ دلار و در وب‌سایت AT&T برابر با ۷۰۰ دلار است.

به گزارش زومیت، داده‌های بخش محصولات زومیت نشان می‌دهد قیمت ال جی ولوت از ۱۳,۶۹۰,۰۰۰ تومان آغاز می‌شود. در بین فروشگاه‌های مختلف تفاوت قیمت به ‌چشم می‌خورد؛ اما به‌طور کلی ولوت با قیمت نهایتا ۱۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان قابل ‌تهیه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید