ال جی از هدفون بی سیم با قابلیت ضدعفونی کننده خودکار معرفی کرد

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ۰:۵۸
    کد خبر :831355

شرکت ال جی اگرچه پیشتر از صنعت تلفن هوشمند جدا شد و دیگر قرار نیست حضوری در زمینه تولید اسمارتفون داشته باشد، اما به تولید دیگر محصولات دیجیتال ادامه خواهد داد. به تازگی هدفون بی سیم Tone Free 2021 را معرفی کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– کار ال جی در بازار گوشی‌های هوشمند به پایان رسیده و حتی این شرکت می‌خواهد در فروشگاه‌های خود، گوشی‌های اپل را به فروش برساند. اما هنوز برخی از محصولات مربوط به گوشی‌های هوشمند توسط ال جی تولید و عرضه می‌شود. جدیدترین محصولات معرفی شده توسط ال جی، ایربادهای جدید بی‌سیم FP9 و FP5 سری Tone Free 2021 هستند.

مدل‌های معرفی شده توسط ال جی FP9 و FP5 نام دارند و از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به مجهز بودن به قابلیت حذف نویز فعال اشاره کرد. این ایربادها به همراه ایرباد FP8، جزو مدل‌های سری Tone Free شرکت ال‌جی هستند.

دنباله‌های ایربادهای جدید ال‌جی نسبتا کوتاه‌تر هستند. این دو مدل که از ANC بهره می‌برند می‌توانند این ویژگی را در سه سطح مختلف ارائه کنند. همچنین ایربادهای جدید سری Free Tone، از گواهی استاندارد IPX4 نیز بهره می‌برند.ایربادهای جدید ال‌جی از صدای Spatial نیز پشتیبانی می‌کنند که به لطف همکاری با Meridian Audio میسر شده است. هر ایرباد به سه میکروفون مجهز است. یکی از ویژگی‌های جالب این ایربادها، قابلیت زمزمه است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید با نزدیک کردن یکی از ایربادها به دهان، از آن به عنوان میکروفونی قدرتمند برای تماس‌ها استفاده کنید. این ویژگی می‌تواند در مکان‌های عمومی، اتوبوس و مترو، کتابخانه‌ها و … کاربردی باشد.

با وجود ویروس کرونا، تمیز نگه داشتن لوازم جانبی گوشی اهمیت بالایی پیدا کرده اند. یکی از راه‌های ضدعفونی کردن وسایل الکترونیکی، استفاده از الکل است که می‌تواند به این لوازم آسیب‌های شدیدی بزند. اما راه حل ال جی، استفاده از امواج فرابنفش است. ال جی ادعا کرده با قرار دادن ایربادها در کیس شارژ و گذشت تنها 5 دقیقه، 99.9 درصد باکتری‌ها از بین خواهند رفت. این قابلیت از ایرباد Free Tone FP8 حالا به Free Tone FP9 آمده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این مدل FP9، قابلیتی است که به کاربر اجازه می‌دهد با متصل کردن کیس ایربادها به کنسول، لپ‌تاپ و یا کنسول‌های بازی از ایربادها با تاخیر صدای کمتری استفاده کنند. ال جی Free Tone FP9 مانند Free Tone FP8، می‌تواند با یک بار شارژ 24 ساعت شارژدهی داشته باشد. البته این میزان شارژدهی با وجود کیس شارژ است. بدون کیس شارژ، مدل FP9 می‌تواند 10 ساعت با یک بار شارژ کامل با خاموش بودن حذف نویز فعال شارژدهی داشته باشد.

مدل FP5 دوام شارژ نسبتاً‌ کمتری در مقایسه با مدل FP9 دارد. این مدل با وجود کیس شارژ 22 ساعت و بدون وجود کیس شارژ 8 ساعت دوام خواهد آورد. ال جی هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه این دو ایرباد بی‌سیم Tone Free 2021 را اعلام نکرده است. تنها موارد اعلام شده، عرضه آن‌ها در ماه جاری میلادی در برخی از بازار‌های کلیدی است. این دو ایرباد در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی روانه بازار می‌شود. البته مدل FP5 در رنگ طلایی عرضه نخواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید