افشا می‌کنم اگر…!

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۵۸
    کد خبر :688464

احمد زیدآبادی در کانال تلگرام خود نوشت: احمد امیرآبادی فراهانی نامزد نمایندگی از شهر قم، در همایش انتخاباتی اخیر خود گفته است: “اگر یک‌بار دیگر تخریب را در رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی‌تان ادامه دهید چهارشنبه شب در مسجد طفلان مسلم تمام اسناد شرکت‌ها و اسناد مالی شما را برای مردم رو خواهیم کرد. ”

گرچه در متن خبرِ فارس، هویت مخاطبان آقای امیرآبادی آشکار نیست، اما آنچه کاملاً آشکار است این است که وی مدعی شده است اسنادی از شرکت‌ها و اموالِ مخاطبانِ موردنظر خود در اختیار دارد که اگر به قول او “یک بار دیگر تخریب را ادامه دهند”، چهارشنبه‌شب آن اسناد را رو خواهد کرد!

اسناد مورد ادعای امیرآبادی فراهانی منطقاً از دو حال خارج نیستند. یا اسنادی مربوط به فعالیت‌های عادی و قانونی‌اند که در این صورت تهدید به “رو کردن” آن‌ها عملی بی‌معنی و عبث است! یا اینکه به فعالیت‌های اقتصادی ناسالم و غیر‌قانونی و فساد‌انگیز ارتباط دارند که طبعاً افشای آن‌ها می‌تواند سبب پیگرد قانونی عوامل آن فعالیت‌ها شود!

در اینجا، اما پرسش مهمی در برابر آقای امیرآبادی قرار می‌گیرد. اگر او به واقع چنین اسنادی را در دست دارد، چرا موضوع را برای پیگیری به مراجع مربوطه گزارش نکرده و افشای آن‌ها را به امری مربوط به موقعیت شخصی خود، مشروط کرده است؟ به عبارت دیگر، معنی صریح سخنان آقای امیرآبادی این است که وی اسنادی از فعالیت‌های اقتصادی فاسد و غیرقانونی برخی افراد در دست دارد، که اگر آن افراد به “تخریب” شخص او ادامه دهند، دست به افشاگری خواهد زد و اگر از تخریب او دست بردارند، که در امان خدا خواهند بود!

این هم گویا نوع خاصی از ادعای مبارزه و مقابله با فساد است که در تاریخ بشر سابقه ندارد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید