اعلام میزان شهریه مدارس غیر دولتی

    کد خبر :1003777
شهریه مدارس غیر دولتی

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی درباره شهریه مدارس غیر دولتی و توانمند سازی نیروی انسانی در مدارس غیر دولتی گفت: ۳۱ خرداد بارگزاری شهریه در سراسر کشور آغاز شده است.طبق ماده ۱۵ و ۱۶ الگوی شهریه مدارس غیر دولتی به دست خود رئیس سازمان آموزش و پرورش تعیین می‌شود.

او افزود: شهریه در قانون سازمان سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی مصوب است که شهریه‌های مربوطه به آموزش و پرورش ، اوقات فراغت و برنامه‌های تابستانی باید در نظر گرفته شود. مدارس استان و روستا‌هایی که امتیاز بالای ۵۰ را دریافت کرده باشند طبق فعالیت آن ها ضریب شهریه مشخص می‌شود. در مدارس ۱۵۰ آیتم وجود دارد که برای آن‌ها شهریه در نظر گرفته شده است.

محمود زاده ادامه داد: در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ الگوی شهریه مدارس تعیین شده است تا هم خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان شرایط لازم را داشته باشند و هم مدارس هزینه اضافی دریافت نکنند.

او گفت: شهریه مصوب مدارس غیر دولتی از ۵ میلیون تومان تا ۴۸ میلیون تومان است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی بیان کرد: والدین می‌توانند با نام و کد مدرسه به سامانه مشارکت‌ها مراجعه کنند و از مبلغ شهریه مدرسه مورد نظر خودشان مطلع شوند.

او اظهار کرد: مدارس غیر دولتی تنها به دلیل وجود شرایط فوق برنامه‌ها دارای شهریه‌های متفاوت است. ۱۸ هزار مدرسه غیر دولتی در کشور وجود دارد که این مبلغ شهریه باتوجه به مناطق کشور از والدین دریافت می‌شود. هیچ مدرسه‌ای حق دریافت شهریه اضافی از والدین را ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید