اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۲۱
    کد خبر :905929
اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم روز جهانی قدس در ۹۰۰ شهر خبر داد و مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی تهران را اعلام کرد.

حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور روز چهارشنبه در نشست خبری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این مراسم در تهران از ساعت ۱۰ صبح از مسیرهای ۱۰ گانه به سوی دانشگاه تهران آغاز می شود.

مسیر شماره یک از مسجد امام حسین (ع) در میدان امام حسین آغاز می شود و راهپیمایان از خیابان انقلاب به سوی دانشگاه تهران راهپیمایی می کنند.

مسیر شماره دو مسجد جامع ابوذر در میدان ابوذر به سوی خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی (قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر و میدان انقلاب، مسیر سوم مسجد دارالسلام در میدان منیریه به سمت خیابان ولی‌عصر (عج) و سپس خیابان انقلاب خواهد بود.

مسجد امام زمان (عج) در خیابان آزادی و تقاطع خیابان بهبودی به سوی میدان انقلاب به عنوان مسیر شماره چهار اعلام شد و مسیر شماره پنج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در میدان توحید است که راهپیمایان از خیابان توحید و خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب حرکت می کنند.

مسیر شماره شش از مسجد حضرت مهدی(عج) در خیابان ستارخان به سمت میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی و میدان انقلاب است و مسجد الجواد (ع) در میدان هفتم تیر آغاز مسیر شماره هفتم به سوی خیابان کریم خان، میدان ولی عصر(عج) و بلوار کشاورز و دانشگاه تهران است.

به گزارش ایرنا، مسیر شماره هشت نیز از مسجد امام جعفر صادق (ع) در فلکه اول صادقیه به سمت، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی و میدان انقلاب خواهد بود، مسیر شماره ۹ از مسجد حضرت امیر (ع) در خیابان کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب و مسیر شماره ۱۰ از مسجد جامع رسول اکرم (ص) در تهرانسر آغاز می شود و راهپیمایان با عبور از بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی و خیابان انقلاب به دانشگاه تهران ختم خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید