اعلام قیمت مصوب مرغ در مراکز عرضه

    کد خبر :955708
قیمت مرغ

یوسفخانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران آخرین قیمت مرغ در رابطه با آخرین قیمت مرغ در بازار را گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.

یوسف خانی ادامه داد: قیمت مرغ منجمد نیز همان قیمت جدید ۵۵ هزار تومان است که تقاضایی برای آن نیست به جهت اینکه الان قیمت مرغ گرم این است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در پایان گفت: پیش بینی این است که ما تا پایان سال جاری خوشبختانه در بحث تولید و عرضه هیچ گونه مشکلی نداریم. تولید و عرضه کافی است و بیش از حتی حد مصرف تولید انجام می‌شود.

تولیدکنندگان جوجه ریزی پیش از مصرف داخل الان انجام شده است و تا پایان سال بازار به همین روند ادامه پیدا می‌کند در بهترین حالتی که بخواهد اتفاق بیفتد این است که به نرخ مصوب ۶۳ تومان برسد یعنی بالاترین قیمت اگر یک مقدار تقاضا در ماه‌های پایانی سال بیشتر شود به نرخ مصوب نزدیک شویم یا به نرخ مصوب عرضه شود. الان پایین‌تر از نرخ مصوب است هم تولید بالا است و هم تقاضا به نسبت تولیدمان پایین‌تر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید