اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱

    کد خبر :879461
اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱

جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) شناخته می‌شود، پردرآمدترین سازنده محتوا برای شبکه اجتماعی یوتیوب در سال ۲۰۲۱ شد.

نشریه فوربس اعلام کرد که شیرین‌ کاری‌های استادانه آقای دونالدسون بیش از ۱۰ میلیارد بازدید داشته و درآمد ۵۴ میلیون دلاری برای او به ارمغان آورده است. بدین ترتیب آقای دونالدسون موفق شده تا از رایان کاجیِ ۱۰ ساله که در دو سال گذشته در صدر فهرست پردرآمدترین‌ها قرار داشته، پیشی بگیرد. رایان کاجی که تجربه فردی خود از بازی با اسباب‌بازی‌های مختلف را در کانالی با عنوان «دنیای کاجی» به اشتراک می‌گذارد، در سال ۲۰۲۱ به رده هفتم سقوط کرده است. نشریه فوربس درآمد سالانه ۲۰۲۱ او را ۲۷ میلیون دلار برآورد کرده است.

رده دوم این فهرست در اختیار جیک پول(Jake Paul)، بوکسور حرفه‌ای آمریکایی، قرار گرفته که در سال گذشته میلادی از ویدیوهای بارگذاری شده خود در شبکه اجتماعی یوتیوب در مجموع حدود ۴۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. مارک ادوارد فیشباخ، معروف به مارکیپلیر(Markiplier)، نیز با کسب ۳۸ میلیون دلار در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفته است.

کم‌ سن‌ترین فردی که در فهرست ۱۰ نفره فوربس قرار گرفته، «آناستازیا رادزینس‌کایا»، دختر ۷ ساله متولد روسیه است که تجربه‌های روزانه خود را در قالب ویدیوهای در یوتیوب به اشتراک می‌گذارد. او در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۸ میلیون دلار درآمد داشته و در رتبه ششم پردرآمد‌ترین یوتیوبر‌ها در سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است.

به گزارش یورونیوز، نشریه آمریکایی تخمین زده که ۱۰ کاربر پردرآمد شبکه یوتیوب در مجموع ۳۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به دست آورده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید