اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی پیوستند

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ۷:۱۶
    کد خبر :337373

در انتقالی ناگهانی دو بازیکن ملی پوش سرشناس و با تجربه تیم ملی ایران، یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با مالک متمول تراکتورسازی توافق کردند و به تیم تراکتورسازی پیوستند.

به گزارش تابناک؛ اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، دو بازیکن ملی‌پوش حاضر در جام جهانی روسیه ـ که هر دو کاپیتان های کی روش نیز محسوب می شوند ـ با امضای قراردادی سه ساله با مالک جدید و متمول باشگاه تراکتورسازی تبریز به این تیم پرهوادار پیوستند. مسعود شجاعی، اصالتا ترک قشقایی بوده و متولد شیراز است. بعد از صعود نرخ ارز و تخلیه لیگ ایران از اغلب ستاره ها، این انتقال یک بمب خبری و اتفاق غافلگیرکننده محسوب می شود.

این انتقال می تواند جذابیت و رقابت بین سه تیم پرهوادار لیگ ایران یعنی پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را به اوج برساند و مسابقات داخلی را جذاب تر کند. هنوز اطلاع دقیقی از رقم این انتقال جنجالی منتشر نشده است اما صرف چنین توافقی غافلگیرکننده بود چرا که هر دو بازیکن مذکور بارها تأکید کرده بودند که حاضر به بازی در لیگ ایران نیستند و با دستمزدهای به مراتب پایین تر هم پیشنهادهای اروپایی و حتی عربی را ترجیح می دهند.

این انتقال در وهله دیگر به حساسیت کی روش به حضور ستاره هایش در اروپا طعنه می زند و مشخص نیست آیا کی روش که هنوز قراردادش را با فدراسیون تمدید نکرده است، با این انتقال موافق بوده یا خیر؟ در هر صورت مشخص است که این دو ستاره پابه سن گذاشته دیگر مثل سال های گذشته در لیگ های اروپایی مشتری نداشتند و حالا سالهای پایانی فوتبال خود را در استادیوم پرشورها و تیم تراکتور می گذرانند.

تراکتورسازی که با استخدام یک سرمربی بسیار مشهور، نشان داد که برای فتح لیگ ایران مسلح شده است، حالا در ادامه خریدهای بزرگ خود در فصل نقل و انتقالات در آخرین ساعات امشب بمب نقل و انتقالات فصل هجدهم را با اقدامات مالک جدید بخش خصوصی خود منفجر کرد.

گفته می شود اشکان دژاگه و مسعود شجاعی با امضای قراردادی ۳ ساله به تیم تراکتورسازی پیوستند. مسعود شجاعی بازیکن سابق اوساسونا اسپانیا ترک قشقایی بوده و متولد شیراز است. اشکان دژاگه بازیکن ایرانی – آلمانی نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان و تیم ملی ایران را در کارنامه دارد و فصل گذشته بعد از یک سال و اندی خانه نشینی و مصدومیت، تنها 17دقیقه برای ناتینگهام فارست بازی کرد ولی مصدوم شد و به رغم اشغال یک سهمیه لیست نهایی کی روش در جام جهانی، به آمادگی کامل نرسید و نتوانست حتی دقایقی در روسیه به میدان برود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید