برتری یک امتیازی استراماچونی مقابل مجیدی

  • ورزشی
  • جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۶
    کد خبر :736865

هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در حالی شب گذشته (پنجشنبه) آغاز شد که در مهمترین دیدار، استقلال مقابل میزبان خود شهرخودرو به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد و با ۴۹ امتیاز همچنان در رده دوم باقی ماند.

آبی‌پوشان تهرانی در حالی به این نتیجه رسیدند که هفتمین بازی بدون باخت خود را با «فرهاد مجیدی» پشت سر گذاشتند. تیم پایتخت‌نشین در این برهه در برابر رقبای خود به سه برد و چهار تساوی رسیده است. نتایج دیگر مسابقات کاری کرد که استقلال برای رسیدن به سهمیه آسیا بسیار امیدوار باشد چرا که ۲ بازی باقیمانده آبی‌پوشان برابر رقبای مستقیم خود نیست اما رقبایش باید یک بار در برابر یکدیگر پیکار داشته باشند.

در فصلی که گذشت استقلال برابر چهار تیم مدعی لیگ که از ابتدا در کنار این تیم حضور داشتند از ۲۴ امتیاز ممکن به ۱۳ امتیاز رسید. سه برد، چهار تساوی و یک باخت ماحصل کار آبی‌پوشان تهرانی بود. این دقیقا همان تعداد امتیازی بود که تیم پرسپولیس نیز به دست آورد. سپاهان هنوز با شهرخودرو در بازی برگشت به میدان نرفته، اما هشت امتیاز را از این مسابقات به دست آورده است. نماینده مشهد نیز با همین استثنا توانسته ۶ امتیاز را به دست بیاورد و تراکتور هم پس از استقلال و پرسپولیس با جمع‌آوری ۱۱ امتیاز در رده بعدی قرار گرفت.

به ماجرای استقلال و ۱۳ امتیازی که در جدال برابر تیم‌های مدعی به دست آورد برمی‌گردیم. از این تعداد امتیاز هفت امتیاز سهم استراماچونی بود و ۶ امتیاز سهم مجیدی. سرمربی ایتالیایی با یک گل به پرسپولیس باخت. با سپاهان به تساوی رضایت داد و از سد تیم‌های تراکتور و شهرخودرو گذشت. او با ۲ پیروزی، یک تساوی و یک باخت به کارش پایان داد. مجیدی اما در برابر پرسپولیس به تساوی رسید. سپاهان را از پیش رو برداشت و مقابل ۲ تیم شهرخودرو و تراکتور امتیازات را تقسیم کرد تا در مجموع یک برد و سه مساوی برایش به دست بیاید. به عبارتی دیگر تعداد بردهای استرا بیشتر بود اما مجیدی شکستی را تجربه نکرد.

به گزاری مشرق،حال باید دید در ۲ بازی پایانی برای استقلال چه نتیجه‌ای به دست می‌آید. آبی‌ها در صورتی که بتوانند پیکان و شاهین را شکست دهند با توجه به تفاضل گلی که دارند خود به خود تیم دوم جدول می‌شوند و نتایج تیم‌های تراکتور، فولاد، سپاهان و شهرخودرو برای آنها اهمیتی نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید