اشتباه گوگل و انتشار پیش از موعد تصویر پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل بوک جدید

    کد خبر :367944

ط تصویری از پیکسل 3 ایکس‌ ال و پیکسل‌بوک جدید، پیش از موعد رونمایی رسمی توسط گوگل و به‌صورت تصادفی در یک آگهی تبلیغاتی رویت شد.

گوگل قصد دارد محصولات جدید خود، اعم از گوشی جدید پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل‌بوک جدید خود را ماه ‌آینده، به‌صورت رسمی در رویدادی بزرگ رونمایی کند. تاکنون خبرهای غیررسمی بسیاری در مورد Pixel 3 XL، به‌اشتراک گذاشته‌ شده است.

در حالیکه گوگل، همه‌چیز را به‌صورت کامل و دقیق برنامه‌ریزی کرده، به‌نظر می‌رسد در تبلیغات خود برای محصولات آتی، عملکرد ضعیفی داشته است.

یک‌ماه مانده به موعد رونمایی، تصویری از Pixelbook جدید گوگل و گوشی هوشمند پیکسل ۳ ایکس ال، در قالب مربوط به آگهی تبلیغاتی این دو محصول، توسط SlashLeaks به‌اشتراک گذاشته‌ شده است. این آگهی نشان می‌دهد پیکسل‌بوک جدید گوگل دارای حاشیه‌های باریک و طراحی زیبایی است. آگهی دیگر تایید می‌کند که پیکسل‌بوک،‌ قابلیت تبدیل‌شدن از لپتاپ به تبلت را خواهد داشت.

در آگهی تبلیغاتی دیگری، SlashLeak پیکسل‌بوک را در کنار گوشی هوشمند پیکسل اسرارآمیزی به‌نمایش گذاشته است. این گوشی هوشمند شباهتی به پیکسل ۲ گوگل ندارد، و ظاهرا گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ ال گوگل است. گوشی‌ هوشمند دارای طراحی بدون حاشیه‌، بدون بریدگی بالای نمایشگر و بدون حاشیه‌ی پایینی دیده می‌شود. پیشتر، تصاویر جدید پیکسل ۳ ایکس ال، بریدگی نمایشگر و رنگ کاملا سفید آن را نشان داده بود.

تصاویر به‌اشتراک‌گذاشته‌شده و خبرهای فاش‌شده‌ی قبلی، تصویر خوبی از گوشی هوشمند بعدی Google را به‌تصویر می‌کشند. به‌نظر می‌رسد پیکسل ۳ ایکس‌ ال دارای اسکنر اثر انگشت در پل پشتی است و از ماژول دوربین تکی اصلی بهره می‌برد.

با وجود تمام اطلاعاتی که تاکنون از پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شده است، ولی باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانیم تا دستگاه به‌صورت رسمی معرفی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید