با استفاده از ایموجی‌ها، مکان‌های مورد علاقه‌تان را روی گوگل مپ تگ کنید

    کد خبر :1020681
گوگل مپ

این دیگر فقط پیامک نیست؛ ایموجی‌ها اکنون راه خود را به سمت نقشه‌ها می‌برند. Google Maps اخیراً به‌روزرسانی‌ را دریافت کرده که به کاربران امکان می‌دهد شکلک‌هایی را به مکان‌های ذخیره‌شده خود اضافه کنند و راهی شخصی‌تر و سریع‌تر برای یافتن نقاط مورد علاقه‌شان پیدا کنند.

بازتاب- روزهایی که مجبور بودید به صفحه نمایش خود نگاه کنید و پین‌ها و متن‌های کوچک را رمزگشایی کنید، گذشته است. اکنون می‌توانید یک ایموجی تکه پیتزا برای پیتزا فروشی مورد علاقه خود یا یک توپ بسکتبال برای باشگاه ورزشی خود اختصاص دهید. این فرآیند ساده است: روی برگه ذخیره شده در برنامه لمس کنید، لیست خود را ایجاد یا ویرایش کنید و تمام. اکنون لیست شما با شکلک انتخابی دارای شخصیت‌هایی است.

اما نکته مهم اینجا بوده که ویژگی فوق العاده در لیست‌های پیش فرض Google Maps مانند “Want to Go” یا “Favorites” اعمال نمی‌شود. شما باید افسار را به دست بگیرید و لیست خود را از ابتدا بسازید. نمایش ویدیویی گوگل ایجاد یک لیست «نقاط قهوه مورد علاقه» را نشان می‌دهد که با یک فنجان قهوه ایموجی مناسب تزئین شده است.

 

گوگل مپ

 

بنابراین، چرا گوگل این کار را انجام می‌دهد؟ به احتمال زیاد، این در مورد افزایش تعامل کاربر است. پین‌های نقشه سنتی کاربردی هستند اما فاقد شخصیت. اما ایموجی‌ها می‌توانند خیلی چیزهای بیشتری را بیان کنند. روی نقشه‌های گوگل بزرگ‌نمایی کنید و به جای دریایی از پین‌های غیر قابل تشخیص، ایموجی‌هایی را خواهید دید که نشان دهنده نقاط شخصی شما هستند. این نه تنها نقشه را از نظر بصری جذاب می‌کند، بلکه جستجوی شما را نیز تسریع می‌بخشد، و زمان صرف شده برای ضربه زدن به هر مکان را کاهش می‌دهد تا ببینید چه چیزی است.

این آپدیت دامنه‌ای از احتمالات را باز می‌کند. آیا به زودی شاهد ویژگی‌های شخصی‌سازی بیشتر در برنامه‌های ناوبری خواهیم بود؟ زمان نشان خواهد داد. در حال حاضر، از سفرهای پر از ایموجی خود لذت ببرید و رفت و آمدهایتان را کمی هیجان انگیزتر و منحصر به فرد کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید