استون مارتین DB12 در خیابان‌ها رویت شد

    کد خبر :967429
DB12

شرکت بریتانیایی استون مارتین در حال آماده‌سازی خودرو اسپرت جدید DB12 است که جانشین نسل فعلی یعنی DB11 شناخته می‌شود و بزودی از راه خواهد رسید.

بازتاب-به تازگی عکاسان جاسوس موفق شدند نمونه‌ای از این خودرو استتار شده را درخیابان‌ها یافته و تصاویری از آن به ثبت برسانند. به نظر رسیده این مدل طراحی تیز و براق نسل قبلی را به ارث برده باشد اما همچنان تغییر بزرگی در بخش جلوپنجره و بخش عقب پیدا خواهد کرد. نسل فعلی در سال 2016 معرفی شد و چندین سال از عرضه آن می‌گذرد، بنابراین وقت آن رسیده سال 2023 جانشین DB11 را مشاهده کنیم.

DB12

عکاسان جاسوس مستقر در اروپا چندین عکس از این خودروی استتار شده در یک پمپ بنزین گرفتند. اگر آن را DB11 بنامید، نباید بگوییم اشتباه کردیم، زیرا جزئیات نمای عقب، رکاب‌های جانبی و تزئینات گل‌گیر شبیه به مدل فعلی است. این می‌تواند عمدی باشد، استفاده از پنل‌های پیچ و مهره DB11 برای ارزیابی تغییرات محدود عجیب نیست. اما ما تفاوت‌های آشکاری را در جلو مشاهده می‌کنیم، به ویژه با جلوپنجره بزرگ‌تر و چراغ‌های جلوی کوچک‌تر که می‌تواند تحت تأثیر Valhalla باشد.

متأسفانه، نمای واضحی از فضای داخلی در دسترس نیست. با این حال، روی نمای جلویی زوم کنید و پوشش‌های سنگین روی داشبورد را خواهید دید. حتی اگر این نوع تکامل یافته DB11 باشد، شک نیست که استون مارتین تغییرات کافی در داخل ایجاد کند تا محصولی بهتر را ارائه دهد.

DB12

با توجه به اینکه اولین تصویر جاسوسی است، تا آشکار شدن طراحی نهایی فاصله داریم. این خودرو از کاپوت مشابه DB11 با موتور V12 فعلی استفاده می‌کند و منابع معتقدند که پیشرانه 12 سیلندر 5.2 لیتری توربوشارژ دوقلو به نسل بعدی نیز منتقل خواهد شد. در اوایل سال 2022، توبیاس مورز، مدیرعامل سابق استون مارتین گفته که محصولات الکتریکی اگرچه در دستور کارند، اما پیشرانه 12 سیلندر تا مدتی در کار است.

DB12

انتظار داریم استون مارتین سال 2024 به معرفی این محصول جدید بپردازد و سال 2025 نیز فروش را آغاز کند. البته با مدلی ارزان قیمت رو به رو نیستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید