استون مارتین والهالا در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۴۷
    کد خبر :885120
استون مارتین والهالا در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

استون مارتین DBX جزو خودروهای پرفروش این برند خودروسازی است و اکنون قرار است همچنان جزو پرفروش ها باقی بماند. حتی این SUV نیز یک نسخه سریعتر با قدرت نزدیک به ۷۰۰ اسب بخار و شتاب ۰ تا 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از ۳.۱ ثانیه ایجاد کرده است.

کانسپت AM-RB ۰۰۳ در مارس ۲۰۱۹ و قبل از رونمایی نسخه نهایی در جولای سال گذشته، رونمایی شد. به گفته مدیر اجرایی این کارخانه خودروسازی، این مدل تولیدی در سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد و پیشرانه را با ابرخودروی سطح ابتدایی این شرکت یعنی ونکویش به اشتراک خواهد گذاشت.

به عنوان یک تجدید، ونکویش همچنین به عنوان یک خودروی مفهومی در مارس ۲۰۱۹ با تغییری اساسی در مقایسه با مدل‌های گذشته با اتخاذ یک طرح موتور وسط معرفی شد. این خودرو همچنین دارای یک توربوشارژ V۶ به عنوان بخشی از یک پیشرانه هیبریدی بود.

این مدل تولیدی قرار است در سال ۲۰۲۵ یا حدود یک سال پس از والهالا به فروش برسد. این دو دارای یک موتور میل لنگ مسطح هستند. کانسپت والهالا قرار بود با موتور ۳.۰ لیتری V۶ توئین توربو عرضه شود اما اکنون این برند خودروسازی اعلام کرده است که قرار است با یک موتور ۴.۰ لیتری V۸ توئین توربوی بزرگتر با میل لنگ صفحه تخت جایگزین شود.

هنگامی که استون مارتین تصاویر و جزئیات مدل تولیدی را منتشر کرد، هیچ اشاره‌ای به موتور احتراقی مربوط به واحد مرسدس-AMG نصب شده در سری بلک نکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید