استاندار تهران: مردم گران‌فروشی را گزارش کنند

    کد خبر :890227

استاندار تهران از مردم خواست هر گونه شکایت راجع به گرانفروشی اقلام و کالا‌ها را به شماره تلفن ۱۱۱ و یا سامانه سامد و همچنین تخلفات بخش اصناف را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ” محسن منصوری” عصر امروز در جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار استان تهران که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد گفت: به دلیل نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان نظارت ها بیش از گذشته افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در طول ۴۰ روز گذشته غیر از ۵ قلم کالا شامل برنج شکر گوشت قرمز گوجه و پیاز که با افزایش قیمت همراه بود، بقیه کالاها افزایش قیمت چندانی نداشتند.

موضوع تشدید نظارت بر قیمت کالاهای مصرفی در بازار؛ مقابله با گران‌فروشی؛ افزایش سرعت توزیع اقلام به دلیل نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تاکید بر ذخایر و موجودی کالاها در انبارها از دیگر محورهای مطرح شده در این نشست بود.

جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران عصر امروز در محل استانداری تهران برگزار شد.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. دیندار گفت:

    اقای استاندار مگر شما در این شهر زندگی نمی کنید . مگر شما خرید روزانه ندارید . مگر شما به قصابی و سوپرمارکت و فروشگاه نمی روید . بعید از است از استاندارد مرکز . تمام کشور و مملکت و شهرها و روستاها و …. گرانفروشی بیداد می کند بعد شما می گویید گزارش کنید . پس این همه سازمانهای عریض و طویل و نظارتی چکار می کنند . لطفا بیشتر …….. سپاس

  2. دلیری گفت:

    باشد چشم
    گزارش میکنیم . ولی لطفا این همه سازمانعای بازرسی و نظارتی که وجود داشته و فقط حقوق بگیر هستند را جمع کنند تا مردم خودشان پیگیر باشند . این ضعف بی نهایت یک دستگاه دولتی هست که تمام ابزار ها را در دست داشته و فقط بعنوان دکور استفاده نموده و بع به مردم التماس می کنند که گزارش دهید .

دیدگاهتان را بنویسید