ارنستو والورده: نزدیک بود به سویا ببازیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۸:۳۰
    کد خبر :494658

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا از اینکه مسی تیمش را از گذرگاه سویا عبور داد ابراز خوشحالی کرد.

ارنستو والورده پس از برتری 4 بر 2 تیمش در زمین سویا در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لالیگا به تحسین لیونل مسی، ستاره آبی و اناری‌ها پرداخت. سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: نزدیک بود بازی را ببازیم. اگرچه مالکیت با ما بود اما سویا به راحتی می‌توانست ضد حمله خلق کند. گل اول آنها به همین شیوه شکل گرفت. بنابراین تصمیم گرفتم از ابتدای نیمه دوم تغییراتی اعمال کنم تا روند بازی تغییر کند. مالکیت ما گول زننده بود. گاهی تغییرهایم جواب می‌دهند و گاهی هم نه.

وی افزود: همه تیم‌ها در زمین سویا به مشکل برمی‌خورند. سویا عملا آمده بود تا مالکیت را به ما بدهد. به محوطه جریمه نزدیک بودیم اما موقعیتی خلق نمی‌کردیم. اشتباهاتی داشتیم که باعث شد گل بخوریم، با این حال توانستیم ورق را برگردانیم. این برد مطمئنا به لحاظ روحی به ما کمک خواهد کرد و ارزش زیادی دارد.

والورده خاطرنشان کرد: 3 تبریک بزرگ بابت 3 گل به مسی می‌گویم و یک تبریک به خاطر پاس گلی که داد! مسی تعیین کننده و ممتاز است. همه تیم‌ها بازیکن تعیین کننده دارند اما ما بهترین بازیکن جهان را در تیم خودمان می‌بینیم. او شایسته تقدیر است؛ نه فقط به خاطر گل‌ها، بلکه به خاطر قرار داشتن در زمان و مکان درست و مناسب. وقتی به او نیاز داریم، ظاهر و ناجی می‌شود.سویا تغییر تاکتیک داده بود. میزبان تقریبا به کلی متفاوت از چیزی که در تمام طول فصل بازی می‌کرد به میدان رفت. سیستم رقیب به ظاهر 4 دفاعه بود اما عملا دفاع کناری نداشتند و 4 مدافع مرکزی در زمین توپ می‌زدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید