ارزش تسلا بزودی از آرامکو و اپل پیشی خواهد گرفت

    کد خبر :1046220
تسلا

ایلان ماسک کارآفرین مطرح پیشتر در نشستی بیان داشت که تسلا تا 5 سال آینده از نظر ارزش مادی از آرامکو و اپل پیشی خواهد گرفت.

بازتاب-ایلان ماسک گفت: تسلا می‌تواند طی پنج سال آینده از نظر ارزش کل بازار از اپل و آرامکو عربستان پیشی بگیرد. ماسک افزود اگر تسلا عملکرد خوبی داشته باشد، رسیدن به این هدف در عرض پنج سال ممکن است.

ارزش بازار فعلی اپل 2.99 تریلیون دلار بوده، ارزش بازار آرامکو عربستان 2.13 تریلیون دلار و ارزش بازار بی‌سابقه تسلا در نوامبر 2021 از 1.23 تریلیون دلار عبور کرد. وی اظهار داشت:

ما یک مسیر بالقوه برای تسلا می‌بینیم که در آن ارزش بازار آتی آن می‌تواند از مجموع اپل و آرامکو سعودی بیشتر شود. اما این بدان معنا نیست که قطعاً نتیجه حاصل خواهد شد. من پیش بینی می‌کنم که بسیار دشوار خواهد بود، به تلاش زیاد، محصولات جدید خلاقانه، مدیریت گسترده و شانس زیادی نیاز دارد. اما اکنون، برای اولین بار، من این شانس را می‌بینم که تسلا حدود دو برابر اپل و آرامکو عربستان سعودی ارزش بازار داشته باشد.

تسلا

ماسک در پیامی جدید افزود:

 اگر تسلا در پنج سال آینده عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، ارزش بازار بلندمدت آن می‌تواند از مجموع اپل و آرامکو سعودی فراتر رود و من از این پیش‌بینی حمایت می‌کنم.

ماسک همچنین توضیح داد که اگر تسلا در چند سال آینده نتایج متوسطی را نشان دهد، پیشی گرفتن از اپل و آرامکو عربستان غیرممکن خواهد بود.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید