ارزان ترین دوربین عکاسی کانن

    کد خبر :989474

کانن مدتهاست که مطرح ترین تولید کننده دوربین در جهان شناخته شده است. شرکت کانن طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهد اما قیمت بعضی از دوربین های کانن منجر میشود مغزتان سوت بکشد. ما در این مقاله تعدادی از ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن البته ارزشمند را قرار داده ایم ولی ارزان ترین بدین معنا نیست که شما کیفیت را از دست می‌دهید بلکه مدل‌هایی هستند که چند سال قدمت دارند اما همچنان دوربین‌های عالی هستند!

دوربین های کانن تنوع بسیار زیادی دارند و بهترین دوربین بستگی به نیاز و کارایی شما دارد. با این حال، چندین عامل مهم می تواند بر انتخاب دوربین کنون تأثیر بگذارد که ما برای هر دوربینی که در زیر معرفی کرده‌ایم این موارد رو نام برده ایم.

آشنایی با برخی از ارزان ترین دوربین عکاسی کانن

1.دوربین عکاسی کانن Canon EOS Rebel SL3 / EOS 250D

♦ سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C

♦ منظره یاب نوری با سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای ثانویه

♦ فیلمبرداری 4K

♦ صفحه نمایش لمسی

♦ Wi-Fi و بلوتوث

EOS Rebel SL3 (250D) کوچکترین دوربین DSLR در پالت ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن است اما این به این معنی نیست که کیفیت یا عملکرد را از بین خواهد برد.

این دوربین دارای یکی از جدیدترین سنسورهای کانن است که دارای وضوح 24 مگاپیکسل می باشد، همراه با پردازنده DIGIC 8، تصاویری بی نظیر ارائه می دهد و عکس ها نویز پایینی دارند.

شگفتی واقعی فوکوس خودکار را زمانی احساس خواهید کرد که نمای زنده یا حالت ویدیو را روشن کنید. این دوربین شامل سیستم فوق العاده Dual Pixel Canon است که همزمان 3975 نقطه فوکوس تشخیص کنتراست و تشخیص فاز را ترکیب می کند.

250D یک اتصال Wi-Fi را برای کنترل از راه دور و انتقال داده نیز ارائه می دهد که بسیار کاربردی است.

2. دوربین عکاسی کاننCanon EOS M50 II

♦ سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C

♦ پردازشگر تصویر Digic 8

♦ فوکوس خودکار دو پیکسلی با ردیابی چشم

♦ صفحه نمایش لمسی کاملاً مفصلی LCD

♦ منظره یاب الکترونیکی 2.36 میلیون نقطه

♦ 7.4 فریم بر ثانیه با فوکوس خودکار مداوم

♦ 305 عکس در هر بار شارژ باتری

♦ وای فای و بلوتوث

دوربین Canon EOS M50 Mark II  کوچکترین و ارزانترین دوربین بدون آینه ای است که از کانن پیدا می کنید. این اصلی ترین ارتقا از اولین نسخه در سری M50 نیست اما مدل پیشین M50 نزدیک به همان قیمت است.

سنسور 24 مگاپیکسلی به شما قابلیت می دهد عکس های حرفه ای بگیرید. به علاوه، کنترل های دستی برای پیکربندی عکس وجود دارد. این باعث می شود که دوربینی بهتر برای عکاسان معمولی باشد که در حال تبدیل به عکاسی جدی هستند.

اگر از طرفداران فوکوس خودکار ردیابی چشم هستید این دوربین به شما امکان می دهد پرتره های واضح را به راحتی بگیرید و دوربین شامل سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel Canon است. ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن به شما اطمینان می دهد که هر بار فوکوس دقیق و سریع داشته باشید.

3. دوربین عکاسی کانن Canon EOS 6D Mark

♦ سنسور فول فریم 26 مگاپیکسلی

♦ تثبیت کننده دیجیتال

♦ سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای تمام متقاطع

♦ ISO 100-40000

♦ عکاسی پیاپی 6.5 فریم در ثانیه

♦ Wi-Fi با NFC و بلوتوث

♦ GPS داخلی

EOS 6D ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن از مدل فول فریم و گام بعدی نسبت به EOS 90D است. مزیت سنسور فول فریم این است که کیفیت تصویر برتری را ارائه می دهد.

سنسور 26 مگاپیکسلی در ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن یک مزیت موثر نسبت به دوربین‌های 24 مگاپیکسلی دارد، دارنده یک سیستم AF قدرتمند 45 نقطه‌ای برای عکس‌برداری با منظره یاب و دوربین Dual Pixel CMOS AF Canon برای عکاسی با نمای زنده است و دارای سرعت 6.5 فریم بر ثانیه مداوم است. سرعت عکاسی چیزی که عکاسان واقعاً دوست دارند هندلینگ و چیدمان کنترلی ساده و صفحه نمایش است.

4. دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G7 X II

♦ سنسور BSI CMOS 1 اینچی 20 مگاپیکسلی

♦ صفحه نمایش لمسی 3 اینچی LCD

♦ عکاسی پیاپی 8 فریم بر ثانیه

♦ فیلمبرداریp 1080/60

سری PowerShot G7 یکی از ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن است. دوربین های پاور شات دوربین هایی هستند که از سال 1996 خط منحصر به فرد به خود را دارند.

PowerShot G7 Mark II  دارنده بخش اعظمی از ویژگی های پیشرفته است. کنترل های دستی کامل و عکسبرداری RAW را در اختیار شما قرار می دهد. محکم ساخته شده است اما همچنان بسیار کوچک و سبک است و تنها 304 گرم وزن دارد.

محدوده زوم 24-100 میلی متر می باشد که زوم 4.2 برابر است و همینطور می توانید با این دوربین تا 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه به مدت 30 دقیقه فیلم بگیرید.

فوکوس اتومات عالی کار می کند. پس لازم نیست نگران اخذ عکس های تار باشید. ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن قادر است 8 فایل RAW را در هر ثانیه به طور مداوم با فوکوس خودکار فیلمبرداری کند حتی می تواند تا 30 فریم در ثانیه در حالت پی در پی عکسبرداری کند اما برای بکار گیری از این ویژگی، می بایست یک کارت SD به اندازه کافی سریع تهیه و تنظیم کنید تا بتواند سرعت نوشتن را کنترل کند.

5.دوربین عکاسی کانن Canon EOS M200

♦ سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C

♦ پردازشگر تصویر Digic 8

♦ تشخیص چهره و چشم فوکوس خودکار

♦ صفحه نمایش لمسی 3 اینچی

♦ عکاسی پشت سر هم 6.1 فریم در ثانیه

♦ امتیاز CIPA به 315 شات در هر بار شارژ

♦ وای فای و بلوتوث

Canon EOS M200 ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن با وزنی سبک و جمع و جور است که برای یک عکاس معمولی مناسب است.

ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن دارای سنسور 24 مگاپیکسلی و لنزهای قابل تعویض است بنابراین حتی می توانید در سطح بالایی عکاسی کنید. به‌علاوه، توانایی‌های ویدیویی 4k را دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که می توانید با این دوربین کامپکت عکس ها و فیلم های واضح و مورد قبولی بگیرید .

M200 دارای فوکوس خودکار تشخیص چهره و چشم است. بنابراین یک دوربین ایده آل برای آن دسته از روزمرگی یا مهمانی هایی است که می خواهید از دوستان و یا خانواده خود عکس بگیرید. قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث هم کار شما را برای انتقال تصاویر و اشتراک گذاری آنها با بقیه آسان میکند.

6. دوربین عکاسی کانن Canon EOS Rebel T7

♦ سنسور 24.1 مگاپیکسل

♦ 3فریم در ثانیه

♦ صفحه نمایش LCD 3 اینچی

♦ محدوده ISO 100-6400

♦ سرعت شاتر 30-1/4000 ثانیه

♦ فوکوس خودکار

♦ سیستم AF 9 نقطه ای و AI Servo AF

دوربین EOS Rebel T7 (2000D)  دومین دوربین ارزان قیمت EOS کانن است.

این یک نقطه شروع عالی برای ورود شما به دنیای دوربین های DSLR است. در سنسور 24 مگاپیکسلی وضوحی بیش از انتظار خواهید داشت  . پردازنده شاید کمی قدیمی باشد اما همچنان عکس های زیبایی با سطح نویز قابل قبول ارائه می دهد.

فوکوس خودکار تا حدودی دچار کمبود است زیرا فقط 9 نقطه دارد و تنها تشخیص کنتراست در نمای زنده را داراست اما عملکرد آن شما را راضی نگه خواهد داشت. از نظر ارگونومی، شما حس خوب یک DSLR را به همراه خواهید داشت و دکمه های کافی برای کنترل سریع و راحت دستگاه وجود دارد.

ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن به شما اجازه میدهد تا به مدت 30 دقیقه با کیفیت 1080p فیلم برداری کنید و لذت ببرید.

7. دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G9 X Mark II

♦ سنسور BSI CMOS 1 اینچی 20.1 مگاپیکسلی

♦ پردازنده DIGIC 7

♦ صفحه نمایش لمسی 3 اینچی

♦ عکاسی پی در پی تا 8.2 فریم بر ثانیه

♦ فیلمبرداریp 1080/60

♦ Wi-Fi، NFC و بلوتوث

PowerShot G9 X Mark II با داشتن سنسور بزرگ در یک قاب زیبا، فراتر از انتظارات شما خواهد بود. از ویژگی‌های کلیدی آن می‌توان به سنسور 1 اینچی 20.1 مگاپیکسلی بزرگ‌تر و ساختار آلومینیومی اشاره کرد که کانن ادعا کرده است 25 درصد باریک‌تر از نسخه قبلی است.

اگر به دنبال ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن با کاربری آسان هستید که تصاویر فوق‌العاده برتری نسبت به گوشی هوشمند شما ایجاد کند، PowerShot G9 X Mark II بهترین انتخاب است.

8. دوربین عکاسی کانن Canon Powershot SX740

♦ فرمت سنسور 1/2.3 اینچ

♦ نقاط فوکوس خودکار 9

♦ صفحه نمایش لمسی 3 اینچی

♦ حداکثر ایزو 3200

♦ نرخ فریم 10 فریم بر ثانیه

یکی دیگر از ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن با 299 گرم وزن، خیلی سنگین تر از یک گوشی هوشمند نیست. کانن آن را متناسب با نیازمندی‌های روزمره شما طراحی کرده و دارای چندین ویژگی عالی است. دارای زوم دیجیتال 40 برابر و قابلیت فیلمبرداری 4K است.

متاسفانه سرعت و کیفیت تصویر حیرت انگیز چیزی است که شما فدای چنین دوربین کوچکی می کنید اما نتایج هنوز برای دوربینی بسیار کوچک شگفت انگیز است.

9. دوربین عکاسی کاننCanon PowerShot SX720 HS1

♦ سنسور 1/2.3 اینچ

♦ مگاپیکسل 20.3

♦ صفحه نمایش 3 اینچی ثابت

♦ وزن270 گرم

Canon PowerShot SX720 HS یک دوربین کامپکت مسافرتی سوپرزوم است که قادر به زوم اپتیکال 40 برابری در قاب کوچک خود است. ارزان ترین دوربین‌ عکاسی کانن دارای کنترل دستی کامل و وای فای داخلی است و تصاویر واضح و خارق العاده ارائه می دهد. در حالی که سنسور آن شاید کمی کوچک بنظر برسد اما دارای طراحی با نور پشتی است که به آن کمک می کند تا نور را به طور موثرتری جذب کند.

ما دوست داشتیم یک صفحه نمایش حساس به لمس ببینیم، اما شاید به دلیل نبود آن‌ باشد که در لیست ارزان ترین دوربین کانن قرار گرفته است.‌

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید