دوربین تیتانیومی لایکا M-A Titan معرفی شد/ با قیمتی سرسام آور

    کد خبر :923719
لایکا M-A Titan

شرکت مطرح آلمانی لایکا به تازگی از دوربین تیتانیومی خود که براساس دوربین M-A کلاسیک خود ساخته است، رونمایی کرد. دوربینی که از قاب تیتانیوم برخوردار بوده و ویژگی های خاص آن موجب شده تا قیمت بزرگی داشته باشد.

بازتاب-دوربین مورد اشاره لایکا در کنار بدنه مدل کلاسیک M-A، به لنز APO-Summicron-M 50 f/2 ASPH هم مجهز است. یک لنز 35 میلیمتری که در سال 2014 شاهد عرضه آن بودیم و اکنون شرکت آلمانی تصمیم گرفت برای خاص شدن دوربین M-A کلاسیک با بدنه تیتانیومی، خاص‌تر شود.

دوربین تیتانیومی لایکا M-A Titan معرفی شد

این مدل اولین دوربین کاملا مکانیکی از سال 1981 است. لنز APO-Summicron-M در طراحی ظاهری شبیه به اولین لنز 50 میلی‌متری Summicron-M دارد که در سال 1956 عرضه شد. به گفته شرکت سازنده استفاده از تیتانیوم موجب شده تا بدنه دوربین نه تنها دوام بیشتری پیدا کرده، بلکه وزن آن را هم کاهش می‌دهد.

گذشته از آن متریال تیتانیومی 45 درصد سبک‌تر و 25 درصد سخت‌تر از متریال برنجی است. البته باید بیان داشت که برنج متریالی بوده که لایکا عمدتا در ساخت دوربین خود از آن استفاده می‌کند. دوربین جدید لایکا M-A Titan نام داشته و تنها 250 دستگاه از آن به تولید خواهد رسید و هر واحد آن 20 هزار دلار قیمت دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت لایکا مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید