ارزانترین بلیط هواپیما تهران اهواز را از کجا بخریم؟

    کد خبر :970690

اهواز به‌ عنوان یکی از مهمترین شهرهای جنوب ایران، مقصد محبوب بسیاری از مسافران و گردشگران از سراسر ایران است. در سفر به اهواز، همه چیز از خونگرمی مردمان جنوب کشور، بناهای دیدنی جذاب و غذاهای بسیار خوشمزه دست به دست هم می‌دهند تا مسافران سفر لذت‌بخشی را تجربه کنند و خاطره مسافرت به این شهر تا ابد در ذهنشان بماند. اگر قصد دارید از تهران به اهواز بروید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با راهنمای سفر به اهواز، با راهکارهای خرید ارزان بلیط تهران اهواز نیز آشنا شوید.

معرفی شهر اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از مهمترین کلانشهرهای ایران است. در این شهر، مردمی با قومیت‌های گوناگون زندگی می‌کنند و همین مسئله هم جذابیت خاصی به این شهر می‌بخشد. مردم اهواز به لهجه‌های بختیاری، عربی، دزفولی، شوشتری و آبادانی و زبان عربی صحبت می‌کنند و با مهمان‌نوازی بی‌مانند خود، سفر به اهواز را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای گردشگران تبدیل می‌کند. اهواز به طور ویژه‌ای به زندگی شبانه پرجنب‌وجوش خود شهرت دارد و قرارگیری در مجاورت رود کارون و برخورداری از جاذبه های تاریخی و دیدنی، این شهر به یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای ایران تبدیل کرده است.

روش های سفر به اهواز

از آنجایی که اهواز از مهمترین شهرهای کشور محسوب می‌شود، از نظر حمل و نقل بین شهری وضعیت مطلوبی دارد و مسافران با توجه به اولویت‌ها و انتظاراتشان از سفر، می‌توانند بهترین گزینه را برای سفر انتخاب کنند. اگر دوست دارید با خودرو شخصی‌تان از تهران به اهواز بروید، باید چیزی حدود 850 کیلومتر را طی کنید و نزدیک به 10 ساعت در راه باشید. سفر با قطار نیز 14 ساعت به طول می‌انجامد. مدت زمان سفر هوایی به اهواز عموما یک ساعت و 11 دقیقه است و با توجه به سرعت بالای و راحتی مسافران حین سفر، بهترین راه برای سفر به اهواز محسوب می‌شود.

بهترین زمان سفر به اهواز

اهواز به آب‌وهوای گرم خود شهرت دارد و یکی از مهمترین دلایلی که موجب رونق زندگی شبانه در این شهر شده، همین گرمای هوا است. به همین دلیل، اگر دوست دارید گرفتار گرما آزاردهنده و بیش از حد اهواز نشوید، توصیه می‌کنیم اوایل بهار و فصل پاییز و زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که با توجه به رونق سفرها در ایام تعطیلات نوروز، اگر طاقت شلوغی را ندارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای سفر خرج کنید، این روزها را برای مسافرت به اهواز انتخاب نکنید. همچنین، با توجه به گرمای هوا در تابستان گردشگران زیادی به این شهر نمی‌روند و این فصل ارزان ترین زمان سفر به اهواز محسوب می‌شود.

جاذبه های دیدنی اهواز

اگرچه رود کارون و تفریحات آن از مهمترین جاهای دیدنی اهواز محسوب می‌شود، اما جاهای دیدنی این شهر تنها به کارون خلاصه نمی‌شود. مواردی که در زیر معرفی شده‌اند، از جمله مکان‌هایی هستند که در زمان سفر به اهواز، حتما باید از آن‌ها بازدید کنید:

♦ پل سفید اهواز

♦ آرامگاه علی ابن مهیار

♦ پل سیاه اهواز

♦ کاروانسرای معین ‌التجار

♦ خانه ماپار

♦ بازار عبید الحمید

♦ بلندترین آبشار مصنوعی خاورمیانه

♦ موزه هنرهای معاصر اهواز

♦ آرامستان لهستانی‌ها

♦ پارک ساحلی کارون

♦ پارک جنگلی شهروند

♦ و…

راهکارهای خرید ارزان بلیط هواپیما اهواز

با توجه به اینکه خرید بلیط هواپیما اهواز بخش قابل توجهی از بودجه سفر را به خود اختصاص می‌دهد، خرید بلیط ارزان خواسته بسیاری از مسافران است. خوشبختانه با ترفندهایی که در زیر ارائه شده، امکان کاهش قیمت بلیط وجود دارد:

♦ حداقل از 3 هفته قبل پیش از تاریخ سفر، رزرو بلیط را قطعی کنید.

♦ با توجه به اینکه قیمت بلیط ایرلاین ‌های مختلف با یکدیگر فرق دارد، بهتر است حین خرید بلیط همه ایرلاین‌ ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین گزینه را با توجه به شرایط مورد نظرتان پیدا کنید.

♦ از آنجایی که مسیر هوایی تهران و اهواز در عرض تقریبا 70 دقیقه پیموده می‌شود، نیازی نیست که کلاس پروازی لوکس را انتخاب کنید؛ با خرید بلیط اکونومی، تا حد زیادی در هزینه بلیط صرفه‌جویی خواهید کرد.

♦ در فصل‌های شلوغ سال (پیک سیزن) به اهواز نروید.

♦ در زمان خرید بلیط، تقویم قیمتی را بررسی کنید تا از ارزانترین قیمت بلیط مطلع شوید.

♦ بلیط خود را ترجیحا برای صبح خیلی زود یا آخر شب خریداری کنید.

خرید ارزان ترین بلیط هواپیما اهواز از فلای تودی

اهواز به‌عنوان مهمترین شهر خطه جنوب کشور و پایتخت خوزستان، سالانه از مسافر و گردشگران زیادی پذیرایی می‌کند. در این مطلب اطلاعات لازم برای سفر به اهواز را در اختیارتان قرار دادیم و به شما گفتیم که چطور می‌توانید بلیط تهران اهواز را با قیمت کمتری خریداری کنید. برای خرید بلیط هواپیما اهواز، فلای تودی یکی از معتبرترین مراجع پیش روی شماست. فقط باید به بخش پروازهای داخلی این سایت بروید و مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را وارد کنید و کلید جست‌وجوی قیمت را بزنید. در ادامه، فهرستی از پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر شما به نمایش درمی‌آید؛ اولین گزینه، ارزانترین بلیط برای مسیر انتخابی‌تان است. پس از بررسی پروازها، بلیط مورد نظرتان خود را انتخاب کرده و وارد صفحه مشخصات مسافر شوید. در نهایت، بعد از اتمام روند تسویه حساب، بلیط به نام شما صادر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید