رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد

ارائه برنامه‌ها از سوی شهرداری بر اساس برنامه پنج ساله باشد

    کد خبر :67665

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری تهران درخواست کرد که ارائه برنامه‌ها بر اساس برنامه پنج ساله شهرداری تهران باشد.

به گزارش ایسنا، رحمت الله حافظی در سیصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از قرائت گزارش عملکرد 12 ساله معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: اگر قرار است که معاونت‌های شهرداری تهران هر هفته گزارشی از عملکرد 12 ساله خود ارائه کنند مناسب است که گزارش مبتنی بر عملکرد آنها و تطابق آن با برنامه پنج ساله و بودجه مصوب باشد تا گزارش‌های ارائه شده انسجام داشته و از پراکنده گویی در حوزه‌های مختلف جلوگیری شود.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده توسط معاونت اجتماعی شهرداری تهران به ویژه در حوزه اماکن ورزشی تاکید کرد: در این گزارش اعلام شده که 20 درصد اماکن ورزشی دولتی و 80 درصد اماکن شهرداری توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و بر اساس آمار اعلام شده تنها روزانه 400 نفر از تهرانی‌ها از اماکن ورزشی استفاده می‌کنند. لذا این سوال مطرح می‌شود که آیا تنها پنج درصد مردم از 80 درصد این اماکن استفاده می‌کنند؟

به گزارش ایسنا، مرتضی طلایی که پس از خروج مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران را بر عهده گرفته بود در پاسخ به این سوال رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: این تحلیل شماست و مشخص نیست که آیا مابقی شهروندان از اماکن دولتی استفاده می‌کنند که پس از این اظهار نظر مرتضی طلایی، یک بار دیگر حافظی گفت: بر اساس ماده 104 برنامه پنج ساله شهرداری تهران باید در راستای رفاه اجتماعی اقداماتی انجام می‌شد که یکی از آنها آینده نگری و تدوین سند رفاه اجتماعی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید