اخبار جدید از ساخت ورزشگاه بزرگ در تهران

  • ورزشی
  • شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۱۴
    کد خبر :1021581
ورزشگاه بزرگ در تهران
سرپرست وزارت ورزش و جوانان جزییات اجرای دستور رییس جمهور درباره ساخت یک ورزشگاه بزرگ در تهران را اعلام کرد.

چند روز قبل بود که در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور، ابراهیم رییسی ، رییس جمهور دستور به ساخت یک ورزشگاه بزرگ در تهران برای توسعه زیرساخت ورزش کشور داد. با گذشت چند روز از این ماجرا کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان اقدامات اولیه برای شروع ساخت ورزشگاه جدید در تهران را انجام داده است.

در این خصوص بیان کرد: «یک ورزشگاه خاص فوتبال خواهیم داشت و مجموعه سالن‌های تمرینی و مسابقات برای رشته‌های مختلف ورزشی نیز احداث خواهد شد. با همکاران نشست‌هایی را برگزار کردیم و قرار بر این شد در مرحله اول زمینی به مساحت ۲۰ تا ۳۰ هکتار در نقاط مختلف تهران توسط مشاوران و کارشناسان بررسی شود و بهترین مکان به لحاظ دسترسی، فرودگاهی و هتل مدنظر قرار بگیرد.»

او ادامه داد: «به محض اینکه این مکان توسط متخصصان امر شناسایی شود با استفاده از نقطه نظرات پیشکسوتان، مسئولان فدراسیون‌ها و مشاوران، سعی می‌کنیم مجموعه‌ای کامل به عنوان یادگار این دولت برای نظام جمهوری اسلامی و ورزش کشورمان ساخته شود. دفتر مستقل این کار ایجاد خواهد شد و تمام تمرکز دفتر روی این پروژه ورزشی خواهد بود تا بتوانیم منویات آقای رئیس‌جمهور را اجرایی و دل مردم را شاد کنیم و دغدغه‌ها و نگرانی‌های جامعه ورزش هم برطرف شود.»

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پایان افزود: «البته کار بسیار بزرگی است و می‌طلبد همه ارکان دولت به کمک مجموعه ورزش کشور بیایند. رئیس جمهور در حضور دکتر منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید زیادی به تامین بودجه داشتند و البته از ظرفیت‌های بخش خصوصی هم در این رابطه استفاده خواهیم کرد تا ساخت مجموعه‌ای در خور و شان ملت ایران آغاز شود. این یک کار ملی است و همه ارکان دولت باید کمک بدهند. آقای زاکانی شهردار تهران هم برای کمک اعلام آمادگی کردند و برای شناسایی زمین و تامین زیرساخت‌ها و امکاناتی که شهرداری می‌تواند به کمک ما بیاید، حتما به کمک شهرداری نیاز داریم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید