بازگشت مدیرعامل سابق پرسپولیس صحت دارد؟

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶
    کد خبر :1034037
درویش

جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس کافی بود تا آتش اختلاف بین بازیکنان و کادرفنی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه بار دیگر شعله‌ور شود. یحیی گل محمدی و شاگردانش حتی پا را فراتر از حد گذاشته و اعتصاب یک روزه در برگزاری تمرین کردند تا ناراحتی خود را از تصمیم مدیران باشگاه نشان دهند.

همین اختلاف شایعه احتمال جابجایی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را افزایش داد تا اسامی برخی مدیران برای جانشینی رضا درویش نیز منتشر شود.

در حالی که حمیدرضا گرشاسبی و علی اکبر طاهری مدیران عامل پیشین این باشگاه با شایعه بازگشت به پرسپولیس روبرو هستند منبع نزدیک به وزیر ورزش و جوانان اطلاع داد هیچ برنامه‌ای از جانشین‌های احتمالی درویش گرفته نشده است و همه چیز به تصمیم هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص ادامه فعالیت درویش بستگی دارد.

البته بر هیچ کس پوشیده نیست جمع بندی هیأت مدیره باشگاه با تأیید وزارت ورزش امکان تغییر مدیرعاملی باشگاهی همچون پرسپولیس را فراهم خواهد کرد در غیر این صورت امکان جدایی درویش وجود ندارد.

از سوی دیگر یکی از مسئولان پیشین باشگاه پرسپولیس که حضوری جنجالی در این باشگاه داشته است در استوری اینستاگرام خود با نوشتن متنی شایعه بازگشت به راه انداخته است که به هیچ وجه صحت ندارد.

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس که این روزها در باشگاهی دیگر فعالیت دارد تمام تلاش خود را برای حضور دوباره در جایگاه مدیران باشگاه می‌کند اما نه تنها عملکرد پر نوسان او در ادوار گذشته همراه بوده بلکه وزارت ورزش نیز هیچ علاقه‌ای به حضور او ندارد تا خیلی زود پرونده بازگشت او بسته شود و تنها خودش به این موضوع بپردازد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان فعلا هیچ تمایلی مبنی بر دخالت در امور باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ندارد اما به نر می‌رسد او نیز همچون وزرای پیشین چاره‌ای جز اعمال نظر در خصوص شرایط باشگاه‌داری آنها نداشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید