واکنش وزیر ورزش به ابطال انتخابات فدراسیون کشتی

  • ورزشی
  • شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۴۵
    کد خبر :1028142
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در آئین بازگشایی سال دوومیدانی مجموعه شهید کشوری اظهار داشت : این هفته، هفته خانواده ورزش است که در سراسر کشور اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است و از خانواده رسانه تشکر می‌کنم که این موضوع را به خوبی پوشش داده است و در کنار ماست.

وی افزود: این مجموعه ۲ هزار نفری جز سالن‌های معتبر و بین‌المللی ما بوده است که طی سالیان سال خدمات خوبی را در عرصه دوومیدانی و ورزش همگانی به ما ارائه داده است. چند سال بود که این سالن به دلیل فرسودگی و قدمت زیادی که داشت نیاز به بازسازی اساسی داشت. مبلغی نزدیک به ۳۳ میلیارد تومان این هزینه بازسازی این سالن شد. این مجموعه از ساعت ۶ صبح در اختیار کسانی که در توسعه ورزش کمک می‌کنند قرار می‌گیرد و تا ساعت ۲۲:۳۰ باز است. ما معتقد هستیم که سالن‌های که در بین مردم مرجعیت دارند و جا افتاده هستند باید توجه بیشتری به آنها بشوند.

وزیر ورزش در خصوص انتخابات برخی از فدراسیون و حواشی به وجود آمده نیز بیان کرد: ما مصمم هستیم فدراسیون‌های که با سرپرستی اداره می‌شوند دسته‌بندی شوند و با توجه به اولویت‌ها انتخابات آن برگزار شود. ما در آستانه المپیک نیز هستیم و کمتر از ۱۰ ماه آینده انتخابات باید برگزار شود و روسای فدراسیون‌ها باید در سمت خود مستقر شوند.

هاشمی در خصوص برگزاری مجمع باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز بیان کرد: فکر می‌کنم مجمع عقب افتاده است و تنفسی به آنها داده است. این موضوع حتما در دستور کار است و باید برگزار شود تا دغدغه و نگرانی‌ها موجود در خصوص این دو باشگاه بر طرف شود.

وی در خصوص ابطال انتخابات برخی از فدراسیون ها خاطرنشان کرد: انتخابات باطل نشده است. رای صادر شده که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا مشکلات آنها برطرف شود. فدراسیون ژیمناستیک نیز که جز ورزش‌های مادر ماست باید رفع شود و با توجه به تجربه بین المللی که من دارم قول می‌دهم مشکلات و موانع این فدراسیون نیز برطرف شود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید