احتمال رایگان شدن بلیت مترو و اتوبوس برای دانشجویان

    کد خبر :648731
احتمال رایگان شدن بلیت مترو و اتوبوس برای دانشجویان

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از احتمال رایگان شدن بلیت مترو و اتوبوس برای دانشجویان خبر داد.

 

حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ، درباره زمان ارائه کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به سربازان اظهارداشت: کارهای اجرایی برای این کارت‌ها در حال تکمیل است که بزودی نهایی خواهد شد.

 

 

وی افزود: تا قبل از پایان آذر و به عبارتی طی دو هفته دیگر کارت بلیت‌های رایگان در اختیار سربازان قرار می‌گیرد و این افراد می‌توانند به مدت یک سال از این کارت‌ها بهره‌مند شوند.

 

 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: این کارت‌ها 300 هزار تومان اعتبار داشته و 80 درصد مبلغ آن از سوی مدیریت شهری تامین خواهد شد و مابقی آن را نیز نیروهای مسلح پرداخت می‌کند

 

 

نظری خاطر نشان کرد: در فاز نخست ارائه کارت‌های بلیت الکترونیک بیش از 2 هزار سرباز از بهره‌مند خواهند شدکه فعلا سقف هر کارت 300 هزار تومان در نظر گرفته شده و ممکن است پس از اتمام اعتبار امکان شارژ مجدد نیز برای کارت‌ها در نظر گرفت.

 

 

وی خاطر نشان کرد: ارائه کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به دانشجویان از برنامه‌های بعدی است که مورد توجه شورای شهر قرار دارد و آن را پیگیری می‌کنیم.

 

 

به گزارش فارس، برخی از مخاطبان فارس من با ثبت سوژه‌ای تحت عنوان «استفاده از مترو برای سربازان وطن رایگان شود» درخواست پیگیری این موضوع از مسؤولان شهری شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید