آینده بیرانوند در ابهام

  • آرشیو
  • شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۳۷
    کد خبر :810291
آینده بیرانوند در ابهام

در مورد دروازه‌بان اول تیم‌ ملی ایران حرف می‌زنیم؛ ستاره‌ای که خروجش از فرم بازی ممکن است خطرناک باشد. با اتفاقاتی که اخیرا رخ داده و نیز برخی تغییرات در چارت مدیریتی باشگاه بلژیکی، آینده بیرانوند بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «فصل باشگاهی فوتبال در اروپا رو به پایان است اما هنوز علیرضا بیرانوند نتوانسته جایگاه امن و مطمئنی برای خودش بسازد. آنتورپ در دیدار هفته سوم مرحله حذفی لیگ بلژیک موسوم به ژوپیتر لیگ با بروژ رودررو شد. در پایان، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این بازی هم خبری از بیرانوند در ترکیب اصلی نبود و دروازه‌بان ایرانی از روی نیمکت مسابقه را تماشا کرد. او نتوانسته در تیم بلژیکی به ترکیب اصلی راه یابد و عملا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است.

مسابقات حذفی معمولا فرصت خوبی برای استفاده از بازیکنان ذخیره به شمار می‌رود اما حتی اعتماد به بیرو در این سطح هم از بین رفته است. داریم در مورد دروازه‌بان اول تیم‌ ملی ایران حرف می‌زنیم؛ ستاره‌ای که خروجش از فرم بازی ممکن است خطرناک باشد. با اتفاقاتی که اخیرا رخ داده و نیز برخی تغییرات در چارت مدیریتی باشگاه بلژیکی، آینده بیرانوند بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. چندی پیش سایت «فوتبال بلژیک» مدعی شده بود بیرانوند حامی‌اش را در باشگاه آنتورپ از دست داده است. در گزارش این سایت آمده بود: «لوسیانو دونرفریو، مدیر ورزشی آنتورپ بعد از توافقات لازم با مسئولان از این باشگاه جدا شد. بیرانوند دروازه‌بان ایرانی در این فصل برای آنتورپ بازی می‌کند. این مدیر بلژیکی یکی از عوامل اصلی انتقال دروازه‌بان سابق پرسپولیس به تیم بلژیکی بود. دونرفریو رابطه خوبی با ویلموتس سرمربی سابق تیم‌ ملی ایران داشت و با تشویق‌های این مدیر بلژیکی دروازه‌بان ایرانی به این تیم ‌ملحق شد. با این حال با جدایی این مدیر، کار بیرانوند سخت‌تر شد چون حامی خود را از دست داد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید