آیفون 14 پرو در تصویر جدید جذاب به نظر می رسد/ یک گزینه رنگی خاص

    کد خبر :919689
آیفون 14 پرو در تصویر جدید جذاب به نظر می رسد

منابع چینی تصویری با کیفیت از گوشی هوشمند جدید آیفون 14 پرو در رنگ برنزی جدید منتشر کرده‌اند که دستگاه را از دو طرف نشان می‌دهد. گوشی که در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد.

بازتاب- این منبع می‌نویسد که این رنگ تیره تر از طلایی کلاسیک خواهد بود که چند سال پیش مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. طبق گزارش‌ها، آیفون 14 و آیفون 14 مکس در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، قرمز، بنفش و غیره عرضه خواهند شد، در حالی که آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس در رنگ‌های گرافیتی، نقره‌ای و بنفش در دسترس خواهند بود.

آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس دارای دو حفره در نمایشگر خود است. انتظار می‌رود صفحه نمایش آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس از فناوری با نرخ نوسازی تطبیقی ​​استفاده کنند که به طور خودکار نرخ نوسازی صفحه را بر اساس آنچه روی صفحه نمایش داده می‌شود، تنظیم می‌کند. این کار عملکرد روان را تضمین می‌کند و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد داشت.

آیفون 14 و آیفون 14 مکس از سیستم تک چیپ اپل A15 سال گذشته استفاده خواهند کرد، در حالی که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس از پردازنده اپل A16 استفاده خواهند کرد. از نظر دوربین، مدل‌های پرو و ​​پرو مکس دارای سنسور تصویر 48 مگاپیکسلی و پشتیبانی از فیلمبرداری 8K خواهند بود.

انتظار داریم رونمایی در ماه سپتامبر انجام گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید