آیفون‌ 2019 اپل با گواهی IP68 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود

    کد خبر :395065

انتظار می‌رود که آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل نیز همانند آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS Max در برابر نفوذ آب مقاوم باشند و با گواهی IP68 به بازار عرضه شوند.

براساس آخرین گزارش منتشرشده در مورد آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل از سوی مینگ چی‌کو تحلیلگر معروف، انتظار می‌رود که گوشی‌های هوشمند آیفون ۲۰۱۹ اپل نیز همچون گوشی‌های هوشمند iPhone XS ،iPhone XS Max و iPhone XR در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. میزان مقاومت گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ مشابه آیفون‌های ذکرشده خواهد بود.

مینگ چی‌کو اعلام کرده است که آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل با گواهی IP68 معرفی خواهند شد و میزان مقاومت آنها در برابر نفوذ آب نسبت به مدل‌های قبلی نه بیشتر خواهد شد و نه کمتر. گزارش مینگ چی‌کو در نشریه‌ی تایوانی Economic Daily News منتشر شده است؛ البته در این گزارش هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های دیگر آیفون ۲۰۱۹ اپل ارائه نشده است.

پیش از معرفی گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸، خبرهای مختلفی در مورد ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب گوشی‌های جدید آیفون مطرح می‌شد که نشان می‌داد اپل در تلاش است تا میزان مقاومت گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ را افزایش دهد. بعد از معرفی آیفون‌های جدید مشخص شد که دارای گواهی IP68 هستند و تا عمق ۲ متری به‌مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهند. ظاهرا براساس یادداشت جدید مینگ چی‌کو، انتظار می‌رود که گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ نیز از همین استاندارد و همین سطح مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار باشند. البته اطلاعات دیگری نیز در مورد محصولات ۲۰۱۹ اپل پیش‌بینی شده است؛ ظاهرا کوپرتینونشین‌ها، محصولات سال آینده‌ی خود را به‌همراه فیس‌آیدی به بازار معرفی خواهند کرد و اپل قصد ندارد که سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی در پنل پشتی دستگاه در نظر بگیرد.

همچنین انتظار می‌رود که محصولات سال آینده‌ی اپل فاقد سنسور اثر انگشت در پنل پشتی باشند. انتظار می رود که TSMC تنها تامین‌کننده‌ی تراشه‌ی A13 اپل باشد. همچنین انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ شاهد معرفی یک مدل HomePod جدید، AirPods 2 باشیم و دیگر در محصولات Apple شاهد فناوری 3D Touch نخواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید